پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۶

آغاز به کار سیزدهمین دوره نمایشگاه «سرای خاتون» 

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی از آغاز دوره سیزدهمین دوره نمایشگاه «سرای خاتون» به همت این مجموعه در محل باغ اردوگاه خاتون مشهد خبر داد و گفت: این دوره از نمایشگاه تا پنجم آذرماه امسال از ساعت 15 تا 21 میزبان خانواده‌های مشهدی و زائران بارگاه نورانی امام هشتم(ع) خواهد بود.

فاطمه دژبرد در گفتگو با آستان‌نیوز با اشاره به جزئیات برپایی این نمایشگاه که در این دوره با روشی جدید نیز همراه است، اظهارکرد: در همین راستا در این دوره از نمایشگاه، بانوانی به عنوان غرفه دار حضور دارند که حداقل 70 درصد محصولاتی که عرضه می‌کنند، تولید خودشان است.  
وی ادامه داد: این آوردگاه فرهنگی با حضور حدود 60 بانوی کارآفرین با هدف ارائه محصولات اعم از پوشاک، صنایع دستی، مواد غذایی و محصولات فرهنگی برپا شده است و تا یکشنبه این هفته میزبان علاقه‌مندان است.
وی با اشاره به برنامه‌های جانبی تدارک دیده شده برای این نمایشگاه عنوان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع در زمره این اقدامات بوده که زمینه ساز استقبال پرشور بانوان و خانواده‌های مشهدی از این رویداد شده است.
مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی با بیان این که هر شب نزدیک به 500 نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند، گفت: امید است این دوره از نمایشگاه نیز با استقبال پرشور بانوان مشهدی همراه باشد.
وی با اشاره به تداوم این نمایشگاه در ماه‌های دیگر سال یادآورشد: در همین راستا و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی، نمایشگاه «سرای خاتون» اول تا پنجم هر ماه در محل باغ اردوگاه خاتون مشهد میزبان خانواده‌های مشهدی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی