پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در سالروز میلاد اسوه صبر صورت گرفت
۱۴۰۲-۰۸-۳۰

انجام خدمات امام رضایی در کرمان

خادمیاران رضوی استان کرمان مصادف با میلاد بانوی مهربانی‌ها حضرت زینب کبری(س) این روز را با خدمات امام رضایی گرامی داشتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ علی حسین منتظری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر در حاشیه این مراسم با تبریک روز ولادت حضرت زینب کبری سلام‌ الله‌ علیها و روز پرستار گفت: مراسم ولادت بانوی مقاومت و بزرگداشت روز پرستار به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای و پایگاه‌های مقاومت بسیج مسجد صاحب‌الزمان و الزهرا رابر برگزار شد.

 وی با بیان اینکه این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و برخی مسئولان رابر در مهدیه صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد گفت: از پرستاران شهرستان رابر با اهدای لوح سپاس و شاخه گل تجلیل شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر در پایان گفت: از دیگر برنامه‌های این مراسم با سخنرانی امام‌ جماعت مسجد حجت‌الاسلام‌ والمسلمین فیروزی، مدیحه‌سرایی یکی از مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام، اجرایی مسابقه و برنامه‌های شاد بود.

برپایی میز خدمت سلامت در انار

 سید جلیل صابری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان انار گفت: ارائه خدمات درمانی رایگان به شهروندان، نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار از مهمترین اولویت‌های کانون سلامت خدمت رضوی است.

وی افزود: به همین منظور به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار میز خدمت سلامت توسط خادمیاران کانون سلامت و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جشنی در مسجد زینبیه برپا شد.

وی ادامه داد: رسالت کانون سلامت رضوی در جهت کنترل سلامتی و درمان بیماران و ارائه خدمت رایگان است. که دراین جشن توسط خادمیاران رضوی و کادر درمان مرکز بهداشت، خدمات درمانی رایگان از جمله سنجش فشار خون، قند خون، اندازه گیری قد و وزن و مشاوره بهداشتی برای ۳۰ نفر از شهروندان انجام شد.

مدارس شهرستان بافت به شمیم رضوی عطر آگین شدند

در سالروز ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) خادمیاران رضوی با حضور در مدارس سطح شهرستان بافت اقدام به گرامیداشت این روز فرخنده داشتند.

کورش خیاطی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بافت با بیان این خبر افزود: در روز ولادت حضرت زینب کبری(س) خادمیاران رضوی با حضور در ویژه برنامه گرامی‌داشت این روز فرخنده در مدرسه شهید مطهری که با حضور اولیا و دانش‌آموزان برگزار شد گامی در جهت ترویج فرهنگ رضوی برداشتند.

وی ادامه داد: مولودی‌خوانی و توزیع بسته‌های متبرک رضوی از جمله اقدامات خادمیاران رضوی در این برنامه بود.

خیاطی گفت: برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر بافت و توزیع شیرینی بین شهروندان از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی