پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۹-۰۱

ترویج فرهنگ کتابخوانی در دبستان دخترانه شاهد کهنوج

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خادمیاران رضوی شهرستان کهنوج با حضور در دبستان دخترانه شاهد کهنوج به ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان پرداختند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عسکر ناصری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در حاشیه حضور در دبستان دخترانه شاهد، ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از مهمترین اهداف در راستای تقویت زیربنای فرهنگی کشور دانست و عنوان کرد: خادمیاران رضوی در هفته کتاب و کتابخوانی با اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان کهنوجی می‌توانند در راه اعتلای فرهنگ گام بردارند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی کهنوج در ادامه از علاقه کودکان و نوجوانان به خواندن کتاب گفت و افزود: کودکان تشنه یادگیری هستند. به همین دلیل آستان قدس رضوی با ایجاد کانون کتاب و کتابخوانی می‌تواند در بین احاد مردم به خصوص کودکان و نوجوانان و با هدف توسعه عدالت فرهنگی و تقویت کتاب و کتابخوانی در بین جامعه تاثیرگذار باشد.

ناصری کتاب را بهترین ابزار آموزشی برای ترویج اخلاق رضوی دانست و اظهار داشت: کتاب یکی از راه‌های عمق‌بخشی معارف و اخلاق رضوی در بین کودکان و نوجوانان است و از این طریق می‌توان برای تبیین و فرهنگ‌سازی جامعه اقدام کرد.

شایان ذکر است در پایان این بازدید پس از سخنرانی بین دانش‌آموزان، مسئول کانون کتاب و کتابخوانی رضوی شهرستان کهنوج بیش از 40 جلد کتاب کودک و نوجوان رضوی به مدرسه دبستان شاهد این شهرستان اهدا کرد.

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی