پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران جیرفت صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۹-۰۳

دیدار با خانواده شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی جیرفت با همراهی رئیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، مدیران آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی جیرفت با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های شهیدان والامقام و قدردانی از ایثارگری و صبر و استقامت والدین و اعضای خانواده‌های آنان گفت: شهدا و ایثارگران با بذل جان خویش اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده و موجب شکست دشمنان قسم خورده نظام اسلامی شدند.

وی ابراز کرد: شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند. اگر رشادت شهدای مبارزه با مواد مخدر نبود مواد افیونی می‌توانست نسل‌های زیادی از جوانان را از بین ببرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی جیرفت عنوان کرد: شهدای سرافراز و خانواده آنان دین خود را در حفظ ارزش‌های اسلامی با اهداء جان و سرمایه زندگی خویش ادا کردند و امروز همه ما موظفیم تا ضمن حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

گفتنی است در این دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهیدان فیروز ملایی و سجاد آباریان دیدار داشتند و با اهدای تبرکی از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی