پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۹-۰۳

دیدار خادمیاران رضوی با پرستاران حامی ایتام و مدافعان سلامت رابر

خادمیاران و یاوران رضوی رابر با همراه داشتن پرچم حرم مطهر رضوی، برکت را برای پرستاران حامی ایتام و مدافعان سلامت به ارمغان آوردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ همزمان با هفته بسیج و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) خادمیاران و یاوران رضوی رابر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر و کمیته امداد امام خمینی(ره) از پرستاران حامی ایتام و کادر درمانی این شهرستان تجلیل و قدردانی کردند. 

علی حسین منتظری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر با تبریک هفته بسیج و تقارن آن با ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) گفت: خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان رابر و مسئولان شهرستان با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) رابراز زحمات بی‌دریغ پرستاران و مدافعان سلامتی که حامی کودکان ایتام و محسنین هستند؛ قدردانی کردند.

وی افزود: خادمیاران و یاوران رضوی با همراهی پرچم متبرک حضرت رضا(علیه السلام) در بیمارستان عطر رضوی را پراکنده کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر خاطرنشان کرد: خادمیاران با هدف قدردانی و تجلیل از خدمات ارزنده پرستاران و کادر درمان هدایای تبرکی حرم آقا امام رضا علیه‌السلام را تقدیم کردند و حس نوع‌دوستی و احساس مسئولیت این فرشتگان  را بسیار ستودنی برشمردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی