پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سمنان:
۱۴۰۲-۰۹-۰۲

یاد «امام هشتم(ع)» جامعه را آماده ظهور منجی می‌کند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: خدمت‌رسانی به عاشقان حضرت رضا(علیه‌السلام) در ابعاد مختلف به عنوان ذخیره ارزشمندی برای زندگانی آخرت و نماد برکت در زندگانی دنیا است.

 به گزارش آستان نیوز از سمنان ؛ همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی حسن سعدالدین مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان ضمن تبریک هفته بسیج در جمع نمازگزاران مسجد المهدی(عج) شهرستان سمنان بیان نمود: بسیج امروز الگوی موفق جهانی است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج بیانگر انسان‌های بی‌مدعا و خدمتگزار برای تسکین آلام و دردهای مردم است گفت: بسیج امروز در سیل، بلایا، خدمت‌گزاری به محرومان و تربیت نسل نوجوان در کنار مردم است. 

سعدالدین در بخش دیگری از سخنان خود خدمات مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان را تشریح و بیان نمود: ۲۰ کانون عمومی و ۱۹ کانون تخصصی در شهرستان و استان در حال فعالیت می‌باشند که با نام مبارک حضرت رضا( علیه‌السلام) خادمیاران خدمات مطلوب و رایگان به مردم ارائه خواهند داد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان ادامه داد: چهارشنبه‌ها بنا بر تقویم شیعه و در نامگذاری روز‌های هفته متعلق به آقا «علی بن موسی‌الرضا(ع)»، ولی‌نعمت ما ایرانیان، از این رو می‌باشد و اینکه چهارشنبه‌های ما بیش از هر روز دیگری از هفته، امام رضایی باشد، ضرورتی انکارناپذیر است.

وی بیان نمود: هر یک از روز‌های هفته منتسب به یکی از معصومان علیهم‌السلام است و در میان آن‌ها چهارشنبه به امامان کاظم، رضا، جواد و هادی(علیهم السلام) اختصاص دارد و مهم آنکه درباره زیارت «امام رضا (ع)» از نظر زمانی روایت داریم که چهارشنبه روز زیارت ایشان است.

سعدالدین ادامه داد: احسان و نیکوکاری که گاه از آن به انفاق و صدقه تعبیر شده است، در شرع مقدس اسلام دارای جایگاهی بسیار والاست و آیات و روایات زیادی درباره اهمیت و آثار نیک آن در اسلام وجود دارد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در پایان سخنان خود بیان نمود: با لطف و عنایات امام رضا(علیه‌السلام) و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اردوهای جهادی در استان جهت خدمت‌رسانی به محرومین برگزار گردیده تا با کمک پزشکان، مراجعین با هماهنگی دستگاه‌های همکار به پزشکان متخصص معرفی شوند تا درمان آنان صورت بگیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی