پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۵

توزیع گوشت گرم میان ۵۰۰ خانواده کم‌برخوردار در قم

به همت کانون وقف و نذر خدمت رضوی استان قم، ۵۰۰ بسته گوشت گرم دام به ارزش بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون ریال میان خانواده‌های کم‌برخوردار و احسان‌پذیر توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، میثم تاج‌آبادی، مسئول واحد اطعام و ارزاق کانون وقف و نذر خدمت رضوی گفت: به همت خادمیاران این کانون و به منظور حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت، با هدایای بنیاد کرامتِ آستان قدس رضوی و مشارکت خیرین، تعداد ۱۵ راس گوسفند به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون ریال خریداری شده و پس از قربانی، در قالب ۵۰۰ بسته گوشت گرم میان خانواده‌های احسان‌پذیر توزیع شد.

وی افزود: خانواده‌های احسان‌پذیر، افرادی هستند که به واسطه طرح‌ نامه‌های امام رضایی شناسایی شده و یا جزء خانواده‌های ایتام هستند.

تاج‌آبادی ادامه داد: علاوه بر گروه‌های اشاره شده، بخشی از خانواده‌های شناسایی شده از میان افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، خیریه‌ها و کانون‌های محله‌ای نیز از خدمات نذر و وقف این کانون برخوردار هستند. 

مسئول واحد اطعام و ارزاق کانون وقف و نذر خدمت رضوی قم آمادگی این کانون را برای جذب احسان خیرین و واقفین برای حمایت از خانواده‌های نیازمند اعلام کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی