پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۳

گامی نو برای ارائه‌ خدمات بهتر در اصفهان

آیین افتتاح کانون تخصصی سلامت رضوی حرم حضرت زینب(س) با حضور مسئولان این کانون، مدیر و معاون کانون‌های خدمت رضوی اصفهان مصطفی حجه‌فروش و محمدحسین امامی و جمعی از مسئولان شهری با حضور فعالان عرصه سلامت و خادمیاران رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، طی این مراسم که در محل حرم حضرت زینب برگزار شد وحید گوهریان که مدیریت این کانون و مسؤلیت عرصه سلامت رضوی استان اصفهان را بر عهده دارد ضمن تشریح و تبیین فعالیت‌ها و پتانسیل این کانون خدمت تخصصی سلامت در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی، رادیولوژی و... برای حضار از سیاست‌های عرصه خدمت رضوی در چهارچوب یک طرح مدیریتی سخن گفت.

در ادامه این مراسم محمدحسین امامی به ارائه جزئیات فعالیت خادمیاری عرصه سلامت در استان اصفهان پرداخت.

در حاشیه این آیین افتتاح و به مناسبت روز پرستار از فعالیت خادمیاران عرصه سلامت استان اصفهان با اهدای جوایزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم از تابلوی کانون عرصه سلامت رضوی با محتوای عدالت-سلامت رضوی رونمایی شد که به امضای نمادین شخصیت‌های حاضر در مراسم رسید.

 گوهریان هدف از افتتاح کانون تخصصی سلامت رضوی حضرت زینب سلام‌الله را خدمت‌رسانی بهتر و وسیع‌تر و جامع‌تر به نیازمندان منطقه شمال اصفهان عنوان کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی