پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مدیریت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی،
۱۴۰۲-۰۹-۰۵

بانوان افغانستانی سوگوار شهادت ام ابیها(س) در حرم مطهر رضوی شدند

به همت مدیریت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری ویژه بانوان افغانستانی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، 60 نفر از بانوان افغانستانی شب گذشته در رواق غدیر حرم مطهر رضوی حضور یافته و ضمن عزاداری و سوگواری شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) از سایر برنامه‌هایی که ویژه آنان تدارک دیده شده بود بهره مند شدند.
این مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید توسط قاری برجسته حرم مطهر رضوی آغاز شد و در ادامه گروه سرود دختران خورشید هشتم به اجرای برنامه پرداختند.

سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه خانم حیدری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که ضمن تبیین شخصیت بارز دخت نبی مکرم اسلام(ص) به الگوگیری تمامی بانوان مسلمان از این حضرت در زندگی تاکید کرد.

در ادامه نیز مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مرثیه سرایی و منقبت حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و در پایان مراسم نیز بسته‌های متبرکی بین زائران توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی