پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۹

صنایع غذایی رضوی، شرکت برتر در حوزه پدافند غیرعامل آستان قدس شد

در سومین همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی که روز گذشته  برگزار شد، صنایع غذایی رضوی به عنوان شرکت برتر در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل معرفی شد.

به گزارش آستان نیوز، در این مراسم که سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، جمعی از مسئولان کشوری و لشگری و همچنین مدیران بخش‌های مختلف آستان قدس حضور داشتند، از علیرضا رحمانیان رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اهداء لوح و تندیس، تقدیر شد.
 

تشکیل کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران
رحمانیان، تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شرکت صنایع غذایی رضوی را یکی از دلایل کسب این عنوان دانست و گفت: در این راستا همچنین مانورهای مختلفی به منظور افزایش تاب‌آوری و کاهش آسیب‌پذیری اجرا شده است.
او ادامه داد: نصب و بروزرسانی سیستم‌های اعلان و اطفاء حریق، تشکیل تیم واکنش سریع برای انجام اقدامات به موقع در شرایط اضطراری و همچنین خرید دستگاه دیزل ژنراتور به منظور پایدارسازی انرژی برق، بخشی دیگر از این اقدامات به شمار می‌رود.
رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی افزود: در واقع انتخاب این شرکت براساس اقدامات انجام شده مطابق با دستورالعمل‌ها و سند راهبردی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس صورت گرفته است.
او درباره برنامه‌های در دستور کار شرکت صنایع غذایی رضوی در این حوزه نیز خاطرنشان کرد: بدین منظور انجام اقداماتی همچون شناسایی تهدیدها و مخاطرات احتمالی و نیز مصون‌سازی و نهادینه‌سازی اصول و الزامات مدیریت بحران در این شرکت در دستور کار قرار دارد.
رحمانیان ادامه داد: تهیه و تدوین طرح‌های عملیاتی در راستای پاسخ به شرایط اضطراری، سطح‌بندی دارایی‌ها و نیز طراحی و نصب تابلوها و علائم هشداردهنده ایمنی در سطح کارخانه، برنامه‌های دیگری است که در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران دنبال می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی