پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۹

انتخاب بنیاد بهره‌وری موقوفات به‌عنوان ستاد هماهنگی برتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس

در سومین همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی، بنیاد بهره‌وری موقوفات به عنوان ستاد هماهنگی برترِ مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس برگزیده شد.

به گزارش آستان نیوز، در این مراسم از هادی بهشتی دبیر ستاد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با اهدا لوح و تندیس تقدیر شد.
بهشتی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: همچنین سامان داروی هشتم به عنوان شرکت برتر در زمینه علم و نوآوری و اقدامات دانش‌بنیان و شرکت صنایع غذایی رضوی به عنوان کمیته هماهنگی برتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل معرفی شدند. شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی هم توانست مجموعه برتر در حوزه طرح‌های دانش‌بنیان را از آنِ خود کند.
او درباره مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته که منجر به کسب این عناوین شده است، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی به منظور ارتقاء توانمندی کارکنان حوزه پدافند غیرعامل در ستاد، شرکت‌ها و موسسات تابعه مطابق با تقویم آموزشی تعریف شده، از جمله این موارد است.
دبیر ستاد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بنیاد بهره‌وری موقوفات ادامه داد: علاوه‌بر پایش و نظارت بر مجموعه‌های تابعه برای حصول اطمینان از رعایت و اجرای اصول مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مانورهای میدانی و تئوری به منظور افزایش آمادگی در شرایط اضطراری برگزار شد.
او از طراحی و اجرای طرح‌های عمرانی با رویکرد ارتقاء آمادگی و ایمنی در شرکت‌ها و موسسات تابعه خبر داد و افزود: در بخش تاسیسات، تجهیزات و ابنیه شرکت‌های زیر مجموعه نیز طرح‌های بهبود با رویکرد ارتقاء تاب‌آوری و ایمنی تعریف و اجرا شده است.
بهشتی درباره اهداف و ماموریت‌های ستاد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بنیاد بهره‌وری موقوفات خاطرنشان کرد: دستیابی به درآمدهای پایدار، هم‌اندیشی و همکاری برای تداوم تولید و خدمات و همچنین انجام مطالعات و اجرای الزامات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در پروژه‌های عمرانی، از جمله این ماموریت‌ها به شمار می‌رود.
او با تاکید بر اهمیت ارتقای ضریب ایمنی ابنیه و تأسیسات منطبق با مقررات ملی و بین‌المللی گفت: افزایش قدرت مقاومت، تاب‌آوری و کاهش آسیب‌پذیری ستاد و مجموعه‌های تابعه، هدف دیگری است که دنبال می‌شود.
بهشتی، حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های نوآورانه و دانش‌بنیان در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را یکی دیگر از ماموریت‌های در دستور کار این ستاد عنوان کرد و افزود: افزایش تاب‌آوری سازمانی ازطریق طراحی نظام مالی منضبط و با ثبات، پیش‌بینی چالش‌های آتی و نیز تهیه طرح‌های مناسب برای مقابله با بحران‌های احتمالی، بخشی دیگر از این ماموریت‌ها است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی