پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با هفته کتاب صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۹-۰۵

بازدید خادمیاران رضوی از کتابخانه شهید مطهری کهنوج

خادمیاران شهرستان کهنوج ۴۰ جلد کتاب مربوط به سبک زندگی رضوی به کتابخانه شهید مطهری اهدا کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عسکر ناصری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در بازدید از کتابخانه شهید مطهری این شهرستان که با حضور جمعی از خادمیاران انجام شد در خصوص جهاد تبیین عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور جهاد تبیین دادند و یکی از مصادیق آن کتابخوانی است. وقتی کتاب بیشتر بخوانیم تبیین هم بیشتر خواهد شد.

ناصری در ادامه با اهمیت توصیف کردن کتاب و کتاب‌خوانی در عصر حاضر عنوان کرد: همان‌گونه که امام على(ع) فرموده‌اند کسى که خود را با کتاب‌ها آرامش دهد، هیچ آرامشى را از دست ندهد اما متاسفانه فضای مجازی باعث شده است افراد از فضای کتاب و کتاب‌خوانی فاصله بگیرند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج کتاب و کتاب‌خوانی را عامل افزایش فرهنگ در جوامع دانست و تصریح کرد: با توجه به آمار موجود سرانه مطالعه در کشور پایین است یکی از وظایف ما تشویق مردم به مطالعه و همچنین معرفی کتاب‌های مربوط به سبک زندگی اسلامی است.

شایان ذکر است در پایان این دیدار خادمیاران رضوی کهنوج ۴۰ جلد کتاب مربوط به سبک زندگی رضوی به کتابخانه شهید مطهری اهدا کردند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی