پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت هفته بسیج صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۹-۰۶

دیدار خادمیاران رضوی با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بم

همزمان با بزرگداشت هفته بسیج جمعی از خادمیاران رضوی بم با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و تشریح عملکرد فعالیت‌های خادمیاران، ابراز کرد: کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آماده همکاری با سپاه در راستای خدمت‌رسانی به محرومین هستند.

در ادامه این دیدار مصطفی دهقانیان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بم، ضمن قدردانی از حضور خادمیاران رضوی، بیان کرد: با توجه به اهداف مشترک بین فعالیت‌های خادمیاران رضوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج لازم است هم‌افزایی مناسبی بین این دو مجموعه در جهت خدمت‌رسانی به محرومین صورت گیرد.

فرمانده سپاه بم اظهار کرد: سپاه و بسیج و کانون‌های خدمت رضوی از نهادهای انقلابی و وابسته به ولایت هستند و ضرورت دارد فعالیت این مجموعه‌ها در راستای اهداف متعالی انقلاب و خدمت به مردم و محرومین باشد. ما آمادگی هرگونه فعالیت گروهی را با خادمیاران امام رضا علیه‌السلام در جهت خدمت به مستضعفین داریم.

وی همچنین یاد و خاطره مجاهدت‌های پاسداری از انقلاب اسلامی را یک افتخار بزرگ برای پاسداران برشمرد و تاکید کرد: قدر لحظه‌لحظه زندگی خود را برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ایران بدانیم و از هیچ کوششی جهت خدمت‌رسانی به محرومین کوتاهی نکنیم. 

 در پایان این دیدار دوستانه محمود مهدوی به نیابت از خادمیاران رضوی تندیس همه خادم‌الرضایم را همراه با تبرکی حرم رضوی به مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بم اهداء کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی