پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان:
۱۴۰۲-۰۹-۰۷

مدیریت جهادی مبتنی بر تفکر بسیجی است

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: بسیج در جمهوری اسلامی ایران با دستاوردهای موفق خود در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی زمینه دوام و قوام نظام را فراهم ساخت.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان پایگاه برادران پنج تن آل عبا و پایگاه خواهران حضرت مرضیه شهرستان سمنان حضور یافت با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان بیان نمود: به مناسبت این هفته یاد می‌کنیم از بسیجی بزرگ و انقلابی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) که این حرکت بزرگ را ایجاد کردند و کشور و انقلاب بر بستر این فکر عمیق و اساسی شکل گرفت.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به اینکه امروز همگان به توانایی‌ها و اقدامات ارزشمند بسیج در عرصه‌های مختلف معترف‌اند؛ گفت: یکی از مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های بسیج در کنترل تجزیه‌طلبی‌ها و فتنه‌های سال‌های اول انقلاب بود که هم‌اکنون نیز با توان بیشتر ادامه دارد.

سعدالدین در بخش دیگری از سخنان خود بیان نمود: اگر امروز ایران اسلامی در اوج قدرت نظامی به سر می‌برد بخش عمده‌اش از وجود بسیجیان شهادت‌طلب و آماده ایثار است.

وی همچنین به حضور پررنگ و تعیین‌کننده بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: واقعیت امر این است که وقتی پای بسیجیان به جنگ گشوده شد اوضاع و احوال جبهه‌ها متحول شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: امروز گروه‌های جهادی نقش مهمی در راستای سازندگی و محرومیت‌زدایی از چهره کشور دارند و در حوزه‌های مختلف اجتماعی نیز نقش‌آفرینی جدی و موثری دارند.

سعدالدین با بیان اینکه به هر میزان که حضور بسیجیان در صحنه عمل اقتصادی و اجتماعی کشور افزایش یابد، به همان نسبت پایه‌های نظام تقویت می شود؛ اظهار داشت: بسیج یگانه نظریه‌ای در جمهوری اسلامی است که نخست خلق شد و در مرحله بعدی به کار گرفته شد و در نهایت صحت عمل خود را نشان داد و روز به روز تکامل یافت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه پاس‌داشت و گرامی‌داشت هفته بسیج یک امر صرفا تشریفاتی نیست؛ گفت: با تشکیل این جلسات تعاملات کاری بیشتری در بین کانون‌های خدمت رضوی و جمع بسیجیان قرار خواهد گرفت تا با نگرش و روحیه بسیجی در کار و خدمات‌رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی مورد توجه مردم باشد.

در پایان مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اهدای تندیس آستان قدس رضوی از زحمات بسیجیان قدردانی کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی