پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۹

فعالیت ۶ هزار خادمیار و یاور رضوی در سطح استان سمنان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: چهارشنبه‌های امام رضایی در تقویم شیعیان مظهر روزی است که متعلق به امام هشتم شیعیان حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) می‌باشد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان همزمان با مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه در جمع نمازگزاران مسجد جامع سمنان بیان نمود: حضرت زهرا(سلام الله علیها) اسوه زنان عالم و پاسدار ولایت بود و تبیین نقش آن بانوی بزرگوار در این ایام، در جهت دفاع و حفظ دین اسلام وظیفه اصلی مسلمین است.

وی ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج به مردم و تمامی اقشار جامعه نشان می‌دهد که قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دلاور هشت سال دفاع مقدس باشیم و جا دارد همواره از جان‌فشانی‌های پیروزمندانه و موفقیت‌آمیز آنان در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تشکر نماییم.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان بیان کرد: یکی از برنامه‌های آستان قدس رضوی که در جهت اجرای سبک زندگی مردم تلاش نموده، ترویج و گسترش فرهنگ رضوی می‌باشد که از خلاصه‌های این فرهنگ، فرهنگ حضرت رسول اکرم(ص) تا حضرت مهدی(عج) می‌باشد که این امر شامل همه ائمه و معصومین می‌باشد.

سعدالدین ادامه داد: آستان قدس رضوی با تشکیل ۱۹ کانون‌ خدمت رضوی در تمامی شهرستان‌ها این روند را اجرا نمود تا با جذب خادمیاران و ارائه فرهنگ رضوی در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و درمانی، محبت ائمه اطهار را به مسلمین نشر و گسترش نماییم.

وی در ادامه بیان نمود: حدود ۶ هزار خادمیار در سطح استان سمنان و در تمامی شهرستان‌ها و روستاهای استان با نام مبارک حضرت رضا(علیه‌السلام) در حوزه‌های مختلف کاری فعالیت نموده که این اقدام خادمیاران دارای یک هدیه از طرف آن امام همام بوده که یک شیفت خدمت در حرم مطهر به عنوان پاداش به آن‌ها اعطا خواهد شد.

در پایان مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان ضمن تشکر از همکاری بی شائبه حجت‌الاسلام والمسلمین الهی و هیات امنای مسجد جامع شهرستان سمنان که با فعالیت و زحمات بی‌دریغ در این مکان مقدس نسبت به راه‌اندازی و تشکیل پایگاه فرهنگی، دینی و اجتماعی اقدام نموده‌اند، تقدیر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی