پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۱

تقدیر از شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی به‌عنوان مجموعه برتر در حوزه طرح‌های دانش‌بنیانِ مدیریت بحران

شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در سومین همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی خوش درخشید و به عنوان شرکت برتر در حوزه طرح‌های دانش‌بنیان مرتبط با پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برگزیده شد.

مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: پایش، رصد و مستندسازی در مجموعه بازارها و نیز پیگیری‌های لازم برای رفع نواقص در زمینه پدافند غیرعامل، از جمله اقداماتی به شمار می‌رود که منجر به کسب این موفقیت شده است.
دکتر مهدی قربانی گفت: این شرکت علاوه‌بر حضور در همایش‌ها و دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی و بنیاد بهره‌وری موقوفات، خود نیز دوره‌های آموزشی با محوریت مدیریت بحران را برای کارکنان و مجموعه‌های وابسته برگزار کرده است.
او با تاکید بر لزوم توسعه ارتباط میان صنعت و دانشگاه خاطرنشان کرد: حمایت از چهار پایان‌نامه دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه پدافند غیرعامل، اقدام دیگری است که نقش موثری در کسب این عنوان داشته است. 
مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی ادامه داد: علاوه‌براین، اقداماتی نظیر پایش و رصد ساختمان‌های اداری، کارخانجات و کارگاه‌ها در زمینه پدافند غیرعامل و مستندسازی و در مرحله بعد رفع نواقص انجام شده است.
او درباره مهم‌ترین برنامه‌هایی که این شرکت در حوزه پدافند غیرعامل دنبال می‌کند، گفت: پیشبرد اهداف با توجه به سند راهبردی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی و همچنین صیانت و مراقبت از جان زائران و مجاوران، کارکنان و اموال موقوفه از جمله اصلی‌ترین اهداف و برنامه‌های این شرکت است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی