پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۱

ارائه مشاوره پژوهشی توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در نمايشگاه پژوهش  

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ضمن ارائه مشاوره پژوهشی به مخققان و پژوهشگران با عرضه تازه‌ترین آثار خود در بيست و چهارمين نمايشگاه پژوهش و فناوري خراسان رضوي حضور یافت.

به گزارش آستان‌نیوز، این مرکز در کنار سایر موسسات علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در غرفه‌ای مجزا و در قالب سازمان علمی و فرهنگی در این نمایشگاه حضور فعالی داشته و به عرضه آثار خود می پردازد.
در این غرفه نمادهایی از آثار صوتی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای نشر الکترونیک و اجتماعی سازی آثار، اعم از کتاب های «پند بیهوده»، «خادم تراز» و «عهد ماندگار» در معرض دید عموم قرار گرفته شده است. 
همچنین معرفی کتاب «پروتکل های دانشوران صهیون» که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در این غرفه عرضه شده است، این اثر ترجمه‌ای از متن عربی کتابی با عنوان «بروتوکولات حکما صهیون» اثر محقق و مبارز پر سابقه فلسطینی «عجاج نویهض» است که در 4 بخش تنظیم‌شده است.
در این غرفه همچنین آثار جدیدی در حوزه مطالعات قرآنی، حدیث‌پژوهی، فقه و اصول، کلام و اندیشه اسلامی، سادات و مفاخر اسلامی و... به چشم می‌خورد. 
علاقمندان می‌توانند با حضور در غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از مشاوره پژوهشگران درباره طرح های خود بهره‌مند شوند و در خصوص ارائه آثار خود به بنیاد اقدام کنند.
بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی آمادگی دارد در قالب همکاری های علمی، طرح‌های نو و تازه در حوزه‌های مختلف فرهنگ و معارف اسلامی را جذب و از پژوهشگرانی که در این زمنیه فعالیت دارند حمایت کند. 
شايان ذكر است، بيست و چهارمين نمايشگاه پژوهش و فناوري خراسان رضوي تا ۱۲ آذر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ پذيراي بازديدكنندگان و پژوهشگران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی