پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۰

برگزاری نشست فصلی مسئولین کانون‌های خدمت رضوی خوزستان

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در خوزستان از انجام کارهای بزرگی توسط خادمیاران در استان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از خوزستان، نشست فصلی مسئولین کانون‌های تخصصی و محله‌ای و همچنین دبیران کانون‌های شهرستان‌ها در هتل نیشکر اهواز برگزار شد.

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و پس از پخش سرود جمهوری اسلامی حجت‌الاسلام اریکه مسئول دبیرخانه کانون‌های رضوی خوزستان ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین، خادمیاران و یاوران رضوی را به شرکت در پویش غزه و همچنین حضور در تجمعات ضد صهیونیستی دعوت کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی همچنین بر راه‌اندازی چای‌خانه رضوی در شهرستان‌ها با کمک مسئولین محلی تاکید کرد. 

در ادامه برنامه کارگروه‌های تخصصی اموزش سامانه، نظارت و پایش و کانون‌های تخصصی و دبیران تشکیل و اعضا در کارگروه مربوطه حضور یافتند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل علی‌نژاد در گردهمایی مسئولین کانون‌های تخصصی و دبیران شهرستان‌های زیر سایه خورشید در خوزستان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: مثال کارهای بزرگی که در این چند سال توسط خادمیاران رضوی و مسئولین کانون‌ها صورت گرفته مصداق واضح خدمت به خلق خدا هست که هیچ عباداتی بالاتر از این نیست و همه این‌ها از عنایات ویژه حضرت رضا(ع) هست

مدیر کانون‌های رضوی خوزستان افزود: پایه اصلی کار خادمیاران رضوی مردم هستند و همان‌گونه که مردم جنگ را اداره کردند باید با کمک آنان و تاسی از علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام بتوان اقدامات خوبی خصوصا برای افراد کم برخوردار و نیازمند انجام داد. کما اینکه تا کنون کارهای بزرگی انجام داده شده است.

وی گفت: نسخه شفابخش تمام معضلات مردم هستند.

حجت‌الاسلام علی‌نژاد با بیان خاطره‌ای از قول آیت‌الله مصباح(ره) گفت: قفلی نیست در دنیا و آخرت که کلیدش در دست این آقا(علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام) نباشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت همه خادمیاران و پس از شنیدن دغدغه‌های آنان خاطرنشان کرد: اقدامات شما خادمین امام مهربانی‌ها قابل تقدیر است. اما باید سعی کنید از ظرفیت مردم جهت پربارتر کردن اقدامات بیشتر استفاده کرد.

در پایان نماز جماعت برگزار شد و از برگزیدگان جشنواره‌های زیر سایه خورشید و اربعین و فعالین امورات خادمیاران با اهدای لوح و هدایا تقدیر گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی