پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۰

شمیم رضوی در محفلی قرآنی به وسعت کلان‌شهر اراک پیچید

برنامه بزرگ قرآنی با شرکت چهره‌های بین‌المللی قرآنی برگزار شد و با حضور پرشور خادمیاران رضوی در کنار بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم قرآن‌دوست استان مرکزی رنگ و بوی رضوی گرفت.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی در این برنامه که با اجرای نجم‌الدین شریعتی برگزار شد، حجت‌الاسلام قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد و حسنین الحلو از کشور عراق به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداختند و برای پیروزی مردم مظلوم غزه نیز سوره نصر را قرائت کردند.

همچنین گروه‌های سرود و تواشیح اراکی با اجراهای زیبای خود و چهره‌های قرآنی شهر نیز با پاسخ به سوالات چهره‌های ماندگار محفل شوری مضاعف به این برنامه بخشیدند.

استاندار مرکزی، امام جمعه اراک، آیت‌الله اراکی و سایر مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

همچنین خادمیاران رضوی با نظم و انسجام همیشگی خود در این محفل باشکوه در جهت کنترل نظم و حضور هرچه بهتر مردم نقش مهمی را ایفا نمودند. 

گفتنی است این برنامه برای اولین بار در شهرستان اراک با استقبال گسترده و بی‌نظیر مردم برگزار شد و بار دیگر مردم فهیم با حضورشان در این محفل قرآنی نشان دادند که شور و نشاط معنوی در جامعه در سایه‌سار قرآن کریم جاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی