پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۹

برگزاری نشست صمیمانه با مدیر کانون‌های خدمت رضوی لرستان در الیگودرز

نشست صمیمانه مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین متقی‌نیا و معاون خادمیاری و کارشناس امور خادمیاری استان با خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان الیگودرز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان در این جلسه مدیر کانون‌های خدمت رضوی لرستان ضمن بیان نکاتی در خصوص جایگاه والا و زندگی دخت نبی اکرم (ص)؛ به ارزش ایشان از دیدگاه امام رضا(ع) پرداخت.

ایشان در ادامه افزود: وجه مشترک امام رضا(ع) و حضرت فاطمه(س) غربت ایشان است. همچنین وجه مشترک دیگر این دو بزرگوار که تعبیر اشتراکی دارند؛ تعبیر (نور حضرت زهرا(س) ) است زیرا که زهرا به معنای درخشنده است و ایشان را مانند نور خورشید دانسته و مادر نور می‌گویند. امام رئوف را نیز شمس‌الشموس گفته و خورشید خورشیدها خوانده می‌شوند. 

متقی‌نیا در این جلسه احادیث امام رئوف در شان و منزلت بانوی آب و آیینه را در جمع حاضرین بیان داشت.

در ادامه این جلسه که با حضور و استقبال حداکثری خادمیاران و یاوران رضوی الیگودرز برگزار شد ضمن قدردانی از مسوولین کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان، از برگزیده استانی کتاب انسان ۲۵۰۰ ساله با اهدای هدیه متبرک رضوی تجلیل شد.

در حاشیه این برنامه معاون خادمیاری استان و کارشناس امور خادمیاری در دبیرخانه نیز اهداف و برنامه‌های کلی کانون‌های خدمت رضوی و نحوه انتخاب عرصه خدمتی‌ و معرفی کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی در راستای بهبود خدمت‌رسانی و آشنایی بیشتر خادمیاران با فعالیت‌هایی که می‌توانند در آن‌ها شرکت داشته باشند، توضیحاتی ارائه دادند. 

حجت الاسلام والمسلمین متقی‌نیا در پایان جلسه در نشستی صمیمی با اعضای ستادی کانون‌های خدمت رضوی به بیان جایگاه ویژه خادمیاری از منظرهای اجتماعی؛ عبادی و اخلاقی پرداخت و به مشکلات مربوطه در این حوزه پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی