پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۶

حضور آستان قدس رضوی در مسابقات سراسری قرآن

مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در بخش نمایشگاهی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم حضور دارد و به معرفی طرح‌های قرآنی آستان قدس رضوی  به بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات می‌پردازد.

به گزارش آستان‌نیوز، یکی از غرفه‌های بخش نمایشگاهی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که هم‌اکنون در مجتمع فرهنگی و اقامتی شهر بجنورد در حال برگزاری است، اختصاص به  مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی دارد.

مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در غرفه بخش نمایشگاهی این دوره از مسابقات، مجموعه‌ای از خدمات قرآنی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند که از آن جمله امکان ثبت جلسات قرآنی به صورت حضوری در سایت مرکز قرآن آستان قدس رضوی است تا با دریافت پرچم متبرک، جلسات سنتی به جلسات فعال زیر نظر این مرکز، تبدیل شده که البته بر این اساس مرکز قرآن آستان قدس رضوی نیز از سوی کارشناسان اقدام به راستی‌آزمایی می‌کند.

همچنین در این غرفه کتاب‌های آموزشی مهدالرضا، البسه و بسته آموزشی مخصوص و معرفی کامل این دوره‌های آموزشی در معرض دید عموم قرار گرفته است همچنین  در این نمایشگاه، خادمیاران به معرفی و آشنایی بازدیدکنندگان با طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» می‌پردازد که با همکاری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و اعتاب مقدسه در سطح کشور در حال برگزاری است.

لازم به یادآوری است که مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به مناسبت برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، اقدام به تبلیغ و ترویج طرح «من قرآن را دوست دارم» از طریق توزیع بروشور در سامانه تاکسیرانی و ناوگان اتوبوسرانی این شهر کرده است.

بروشور و اقلام تبلیغی توزیع شده در اماکن عمومی این شهر، با ارائه توضیحات کافی، اهالی این شهر و شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات را در جریان نحوه برگزاری این طرح ملی قرار می‌دهد، ضمن آنکه راه‌های ارتباطی، شماره تماس با مرکز قرآن آستان قدس رضوی نیز جهت هماهنگی‌های لازم اطلاع‌رسانی شده است.

«شمیم تلاوت رضوی » از جمله دیگر طرح‌های قرآنی اجرا شده از سوی مرکز قرآن آستان قدس رضوی است که تبلیغات و توضیحات لازم در مورد این طرح در غرفه آستان قدس رضوی این دوره از مسابقات ارائه شده است که در این راستا حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین صفری، رئیس اداره اوقاف بجنورد در خلال بازدیدی که از این غرفه داشت خواستار برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن«شمیم تلاوت رضوی »برای متقاضیان شهر بجنورد شد.

یادآور می‌شود، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 9 تا 18 آذرماه در شهر بجنورد استان خراسان شمالی و به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی