پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۶

مؤسسه خدمات دارویی رضوی، متولی تامین و مدیریت دو داروخانه بیمارستانی تربت‌حیدریه

مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی از آغاز همکاری این مؤسسه با دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به منظور تأمین دارو و تجهیزات پزشکی و مدیریت داروخانه دو بیمارستان در این شهرستان خبر داد.

دکتر سیدمهدی هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به تخصص، سلامت و تجربه موفق مؤسسه خدمات دارویی رضوی، بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه و براساس قرارداد منعقد شده، مدیریت داروخانه‌های «بیمارستان آموزشی و درمانی نهم دی» و «بیمارستان امام حسین(ع)» این شهرستان به مدت سه سال به این مؤسسه واگذار شد.  

وی با اشاره به این‌که قرارداد مذکور از ابتدای دی ماه 1402 قابل اجراست، گفت: بدین ترتیب مؤسسه تأمین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز این دو بیمارستان را به صورت شبانه‌روزی برعهده دارد. 

دکتر هاشمی‌نژاد ادامه داد: بیمارستان آموزشی و درمانی نهم دی و بیمارستان امام حسین(ع) تربت‌حیدریه دارای بخش‌های مختلف درمانی و تشخیصی بوده و به ترتیب دارای 195 و 102 تخت فعال هستند. 

 

توسعه خدمات در خارج از شهر مشهد 

مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی تصریح کرد: این مؤسسه به عنوان یکی از مراکز زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در تلاش است با توجه به ظرفیت‌های موجود، دامنه ارائه خدمات خود را به ویژه برای حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج، به دور از فضای رقابت با بخش خصوصی، در استان و کشور گسترش دهد. 

دکتر هاشمی‌نژاد گفت: این مؤسسه در راستای ایجاد شبکه مدیریت داروخانه‌های بیمارستانی که چشم‌انداز آن تا افق سال 1404 تدوین شده است، در حال حاضر علاوه بر اداره داروخانه مرکزی امام(ع) و داروخانه دارالشفاء امام رضا(ع)، مدیریت داروخانه‌های بیمارستان منتصریه، بیمارستان و زایشگاه خیریه جوادالائمه(ع) طبرسی، بیمارستان خیریه موسی بن جعفر(ع)، کلینیک سرور(بیماران هموفیلی و تالاسمی) را در مشهد برعهده دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی