پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۳

فعالیت و‌ توجه به ستاد اجرایی زندگی به سبک رضوی مهم‌ترین وظیفه خادمیاران البرز باشد

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای خادمین امام رضا(ع) باید توجه خاص به تشکیل زندگی زوج‌های جوان به سبک رضوی باشد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ گردهمایی مدیران کانون‌های خدمت رضوی مرکزی و تخصصی استان در سالن همایش‌های پردیس دانشکده کشاورزی کرج برگزار شد.

در این نشست صمیمانه قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز ضمن اشاره کوتاهی به عملکرد دفتر مدیریت در زمان تصدی خود طی شش ماه گذشته، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و سازمان‌بندی جدید ایجاد شده، ما و خادمیاران بتوانیم هرچه بهتر به وظایف خود در حوزه ترویج فرهنگ رضوی عمل کنیم.

مصطفایی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های جدید، کانون‌های شهرستانی می‌بایست ساختار خود را مشابه معاونت‌های استانی تشکیل داده و با یک تیم قدرتمند فعالیت‌های خود را مفیدتر کرده و آن‌ها را گسترش دهند.

وی گفت: مسئولان کانون‌ها تلاش کنند تا اعضای قوی‌تر و متخصص‌تر را برای هر سمت انتخاب نمایند و به آن‌ها قدرت و اختیار عمل دهند و بر فعالیت‌های آنان نظارت کنند. 

مصطفایی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران کانون‌ها باید زمینه حضور فعال خادمیارانی را که فعالیت کمتری دارند فراهم کنند تا آنان نیز بتوانند از فیض خدمت به آستان مقدس حضرت امام رضا علیه‌السلام بهره کافی ببرند.

مصطفایی با اشاره به این که باید در هر زمینه‌ای از افکار جدید و ایده‌های برتر استفاده کرد، اظهار داشت: هیات اندیشه‌ورز در ساختار استانی تشکیل می‌گردد و می‌بایست در هر کانون همین نوع هیات تشکیل و گزارش‌های آن به صورت ماهانه به دفتر مرکزی ارائه شود. 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز عنوان کرد: هیات خدام‌الرضا باید در حوزه بانوان و جوانان، با استفاده از مطالب نو و به روز، فعال‌تر و پویاتر عمل کند تا در فضای امروز جامعه، سبب بصیرت‌افزایی در بین اقشار مختلف گردد.

مصطفایی گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای خادمین امام رضا علیه‌السلام باید توجه خاص به ستاد اجرایی «زندگی به سبک رضوی» باشد تا با کمک به تشکیل خانواده توسط جوانان و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه بتوانیم قدمی در راه رشد و اعتلای فرهنگ خانواده مستحکم ایرانی و اسلامی برداریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی