پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۳

گسترش فرهنگ خدمت کریمانه در گروه ارتقا عملکرد کانون‌ها است

معاون طرح و برنامه مدیریت کانون‌های خدمت رضوی البرز گفت: ارتقای سطح عملکرد کانون‌ها و خادمیاران رضوی در استان، سبب گسترش فرهنگ خدمت کریمانه بین مردم می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ گردهمایی دبیران کانون‌های خدمت رضوی مرکزی و تخصصی استان  در سالن همایش پردیس دانشکده کشاورزی کرج برگزار شد.

در این نشست که با هدف تبیین ساختار داخلی جدید کانون‌های مرکزی و تخصصی انجام گرفت، پس از سخنان معاون‌ها، برخی از مسئولین کانون‌ها به گفتگو با مدیر و معاونان حوزه دفتر مدیریت خدمت رضوی در استان البرز پرداختند و ضمن بیان پیشنهادات خود به رفع برخی شبهات و مشکلات کاری خود اقدام نمودند.

سید شهاب‌الدین حسینی معاون طرح و برنامه در این نشست گفت: پس از اصلاح ساختارهای کانون‌های مرکزی، جهت انجام بهتر فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی و همچنین دست‌یابی هرچه بهتر و سریع‌تر به چشم‌اندازهای از پیش تعیین شده، نظارت کافی بر عملکرد خادمیاران ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: امیدواریم این نظارت ضمن ایجاد بهبود خدمات ما را جهت دست‌یابی به تمدن نوین اسلامی که مورد نظر مقام معظم رهبری مد ظله العالی است، برساند.

حسینی افزود: ارتقای سطح عملکرد کانون‌ها و خادمیاران رضوی در استان، سبب گسترش فرهنگ خدمت کریمانه در بین مردم می‌شود و همچنین هم‌سویی با نهادها و سازمان‌های مختلف و به کارگیری نخبگان در رشته‌های گوناگون سبب کمک‌رسانی بهتر به محرومان و دوستداران حضرت امام رضا علیه‌السلام خواهد شد.

مجید حدادی معاون خادمیاری استان البرز نیز هدف از خدمت را تقرب به آستان مقدس ثامن‌الحجج علیه‌السلام خواند و اظهار داشت: باید هدف از خدمت را در بین خادمیاران شهر کرج و شهرستان‌های تابعه تبیین کرد و آنان را نسبت به خدمت کریمانه و گزارش‌دهی مطلوب و مستمر فعالیت‌ها توجیه کرد.

قاضی خانی مدیر اسبق کانون‌های خدمت رضوی در استان البرز که به عنوان مهمان ویژه در این نشست حضور داشت ضمن بیان این که خادمیاری مانند بسیج شجره‌ای طیبه است، خاطرنشان کرد: ساختار خادمیاری رضوی نیز باید مانند بسیج ضمن جذب حداکثری دوستداران امام مهربانی‌ها، نسبت به جذب نخبگان و علاقه‌مندان به فعالیت‌های داوطلبانه خادمیاری اهتمام ورزد و دفتر مدیریت می‌بایست ضمن هموار کردن مسیر برای خدمت به حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام فضا را برای بهره‌مندی همه اقشار آماده سازد.

در ادامه پرویز افشارپور معاون فرهنگی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی گفت: تمامی برنامه‌های مرتبط با محرومیت‌زدایی و ارتقای فرهنگی در سطح استان زیرمجموعه این معاونت برگزار می‌شود و لازم است در هر کانون مرکزی معاونت‌های توانمند در این حوزه شناسایی و تربیت شوند.

محمدرضا بلیاد معاون اجتماعی نیز در این نشست ضمن تایید برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته بیان داشت: افزایش همدلی و تعامل و نیز استفاده از قابلیت‌های تخصصی کانون‌ها و همکاری مطلوب آنان با هم سبب رشد و ارائه خدمات بهتر به اقشار مختلف مردم خواهد شد.

در پایان، ابوالفضل مهرابی‌پور مسئول کانون تخصصی خبر و رسانه رضوی استان البرز ضمن تقاضای همکاری هرچه بیشتر کانون‌های مرکزی و تخصصی با کانون رسانه و روابط عمومی به جهت انعکاس هرچه بهتر فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در سطح استان البرز، خاطرنشان کرد: امروزه رسانه و روابط عمومی نمای بیرونی تمامی موسسه‌ها و ارگان‌هاست و باید مطابق روز مجهز به تجهیزات پیشرفته و کامل باشد تا بتواند آینه و نمایشگاه خوبی از خدمات و فعالیت‌های خادمان حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام باشد و آن را به خوبی به مردم نمایش دهد و همچنین بتواند تبلیغات مناسبی در این خصوص ارائه دهد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی