پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همکاری کانون تخصصی خدمت رضوی محصولات فرهنگی و هنری خراسان شمالی
۱۴۰۲-۰۹-۱۲

تئاتر راز آن شب بارانی آماده اجرا شد

مدیر کانون تخصصی خدمت رضوی محصولات فرهنگی و هنری خراسان شمالی از آماده شدن تئاتر "راز آن شب بارانی" با همکاری کانون تئاتر و امور فرهنگی دانشگاه کوثر جهت نمایش خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از خراسان شمالی، رضا لنگری گفت: "راز آن شب بارانی" داستانی با محوریت کرامات امام رضا علیه‌السلام است با مشارکت این کانون تخصصی آماده اجرا شده است.

وی که طراحی و بازنویسی نهایی این تئاتر را بر عهده داشت افزود: حدیث سیرجانیان نویسندگی ، مهشاد بهبودی کارگردانی، متین لنگری مشاور کارگردان را بر عهده داشتند.

مدیر کانون تخصصی خدمت رضوی محصولات فرهنگی و هنری خراسان شمالی همچنین گفت: سرپرستی گروه را سمیه علی آبادی، دستیار کارگردان شکیبا حاتمی، مشاور پروژه نسرین کریم دادیان، طراح نور انیس درتومی، طراح صحنه رضا لنگری بر عهده داشتند.

لنگری خاطرنشان کرد: سحر موذنی، هلیا کاظمیان، مهلا پناهنده، نازنین برغمدی نیز بازیگران این تئاتر هستند‌ و تصویربرداری و تدوین توسط متین لنگری انجام شد.

وی از مشارکت امید پوراتابک، سعید دهقانپور، احسان کمالی، سهیل سعادت فر، ریاست وروابط عمومی و کارکنان دانشگاه کوثر، انجمن هنرهای نمايشی خراسان شمالی، مدیریت تالار شمس، مدیریت مجتمع فرهنگی و هنری گلشن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالی در این کار قدردانی نمود.

لنگری یادآور شد: این فعالیت هنری با مشارکت گروه هنری تربیت بجنورد و موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره سیمای همدم راویان هنر اجرایی شد.

وی خلاصه نمایش را این.گونه توصیف کرد: باران بعد از حادثه تصادفی که پدر و مادرش را از دست داده و تنها خواهرش بهار نیز معلول شده است چون خود را مقصر می‌داند ناامید از همه جا و همه کس راحت‌ترین راه را کسب درآمد از راه خلاف می‌داند. او چالش‌هایی با بهار و زن همسایه دارد که منجر به تشدید بیماری بهار می‌شود و به کما می‌رود. دکترها او را جواب می‌کنند و باران، حالا درمانده‌تر از هر لحظه به ناگاه خود را در مقابل حرم امام رضا علیه.السلام می‌بیند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی