پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۵

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه خادمیاری در قائم‌شهر

پنجمین کارگاه آموزشی سامانه خادمیاری برای ارتقای آموزش مسئولان کانون‌های عمومی و تخصصی قائم‌شهر در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ محمدصادق فاضل‌زاده گفت: با توجه به اهمیت آموزش حین خدمت و با هدف تکمیل آموزه‌های سامانه خادمیاری برای مسئولان کانون‌های عمومی و تخصصی، دومین کارگاه آموزشی درسال ۱۴۰۲ برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی قائم‌شهر با اشاره به آموزش یک روزه سامانه خادمیاری در دو نوبت صبح و عصر برای مسئولان کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی گفت: شرکت‌کنندگان قبل از ورود به کلاس، با حضور بر سر مزار مطهر شهدای خوش‌نام با آنان تجدید میثاق بستند.

فاضل‌زاده افزود: کلاس‌های آموزشی با تلاوت قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام آغاز شد.

او تصریح کرد: سپس اساتید در مورد نحوه ورود به سامانه خادمیاری و انتخاب مصداق و نحوه گزارش‌نویسی بر اساس مصادیق انتخاب شده توضیحاتی ارائه و تاکید کردند؛ گزارش درج سامانه می‌بایست تنها بر اساس مصداق انتخاب شده باشد و همچنین در مورد کانون‌های تخصصی پیرامون عرصه و مصادیق تخصصی مطالب مبسوطی ایراد شد که در تایید دقت شود و تنها گزارش مصادیق تخصصی مورد تایید قرار گیرد. چنانچه خادمیار تخصصی در مصادیق تخصصی گزارش عمومی نوشته باشد، غلط بوده و نبایستی در مصادیق تخصصی گزارش عمومی تائید ارزیابی عملکرد زده شود.

لازم به یاد آوری است اساتید استانی در پایان هر کلاس به سوالات مطرح شده از سوی حاضران پاسخ لازم را ارائه دادند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی