پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۶

رهسپاری توان‌یابان زیارت اولی لرستان به حریم ملکوتی ثامن‌الحجج(ع)

در سالروز جهانی معلولین با همت کانون زیارت خدمت رضوی لرستان، زائر اولی‌های توان‌یاب با بدرقه‌ی خادمیاران و یاوران رضوی به حریم ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) رهسپار گردیدند.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا، مدیر کانون‌های خدمت رضوی در گفتگو با آستان نیوز از لرستان بیان داشت: کانون زیارت با همت خادمیاران و یاوران رضوی به منظور ارج نهادن به جایگاه توان‌یابان استان که برای نخستین مرتبه عازم بارگاه حضرت امام رضا(ع) می‌شوند، تلاش وافری نموده که با توجه به فراهم شدن شرایط اعزام و اسکان زائرین گرانقدر، از طریق پایانه مسافربری شهرستان خرم‌آباد به مشهد مقدس اعزام گردیدند. این کانون که متشکل از خادمیاران و یاوران رضوی است، با تشکیل گروه‌های مردمی و شناسایی توان‌یابان نیازمند، ملزومات سفر را تدارک دیده و این عزیزان را رهسپار می‌نماید. 

همچنین ایشان اشاره داشت: خادمیاران و یاوران رضوی با حضور در پایانه مسافربری برون‌شهری خرم آباد، ضمن همراهی و کمک به توان‌یابان، با ذکر صلوات خاصه و دعای خیر، زائرین امام رضا(ع) را بدرقه کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی