پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۴

گلزار شهدای روستای گشمیران قلعه‌گنج با شمیم رضوی معطر شد

همزمان با ایام فاطمیه خادمیاران به همراه پرچم حرم مطهر رضوی در گلزار شهدای روستای گشمیران قلعه.گنج حضور یافتند و فضای گلزار عطر رضوی به خود گرفت.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عسکر ناصری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های کهنوج و قلعه‌گنج از برگزاری مراسم زیارت بیرق سبز رضوی توسط زائران شهدا خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فاطمیه گلزار شهدای روستای گشمیران شهرستان قلعه‌گنج با حضور جمعی از خادمان حرم رضوی کهنوج و قلعه‌گنج متبرک به پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا رئوف شد.

ناصری با تشریح برنامه‌های این مراسم عنوان کرد: سخنرانی و اجتماع خادمیاران رضوی شهرستان‌های کهنوج و قلعه‌گنج به همراه زیارت پرچم حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از سوی زائران شهدا، از جمله برنامه‌هایی بود که همزمان با حضور خادمان حرم رضوی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) انجام شد.

وی در ادامه خادمیاران رضوی حضرت رضا(ع) را سفیران فرهنگی و حامل پیام رضوی معرفی کرد و افزود: خادمیاران رضوی شهرستان‌های کهنوج و قلعه‌گنج با حضور در جمع زائران گلزار شهدای روستای گشمیران برای دقایقی به سخن و انتقال مکارم اخلاقی امام رضا(ع) پرداخته و دل‌های حاضران را روانه مشهدالرضا(ع) کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی