پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۴

سومین یادواره ۳۹ شهید شهرداری جیرفت عطر رضوی گرفت

همزمان با ایام فاطمیه، سومین یادواره ۳۹ شهید منتسب به شهرداری جیرفت با حضور خادمیاران و یاوران حامل پرچم حرم مطهر، عطر و بوی امام رضایی گرفت.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت بیان کرد: این مراسم با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد و حضور خادمیاران و یاوران حامل پرچم حرم مطهر رضوی به این مراسم عطر و بوی امام رضایی بخشید.

وی برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از اهداف کانون تخصصی ایثار و شهادت برشمرد و افزود: نسل امروز ما باید بداند که فرزندان مخلص و پاک ایران اسلامی برای حفظ و صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی چگونه فداکاری کردند تا با الگوگیری از شهیدان در برابر جنگ نرم دشمن با همان فداکاری بایستد و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی جیرفت با بیان اینکه شهدای ما با اقتدا به سرور و سالار شهیدان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و خون سرخ خود را برای آبیاری نهال نو پای انقلاب تقدیم کردند اظهار داشت: امروز رسالت مهم ما ترویج سیره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام و راه آنان است.

گفتنی است؛ این یادواره با اجرای گروه سرود، راوی جبهه‌های جنگ، مداحی، سخنرانی، عزاداری، قرائت وصیت‌نامه شهدا همراه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی