پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۷

سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه علوم اسلامی رضوی افتتاح شد

با حضور رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی سالن ورزشی چند منظوره ای در راستای توسعه فرهنگ سلامت در این نهاد علمی و فرهنگی افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز، در راستای توسعه فرهنگ سلامت و گسترش زیرساخت فضاهای ورزشی دانشگاه رضوی، سالنی با قابلیت برگزاری چندین رشته ورزشی مفرح و شاد با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی افتتاح شد.

دکتر محمود بهره مند، مسئول تربیت بدنی و سلامت دانشگاه رضوی گفت: این سالن ورزشی با قابلیت برگزاری رشته های ورزشی آمادگی جسمانی، تی آر ایکس(TRX) و ورزش های رزمی و نیز فوتسال به صورت گل کوچک 6نفره از سوی ریاست محترم دانشگاه رضوی افتتاح شد.

وی افزود: به منظور ایجاد شادی و نشاط و سلامت جسمانی طلاب و دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم اسلامی رضوی در کنار این سالن، سالن ورزشی دیگری نیز در ساختمان شماره دو دانشگاه با هدف برگزاری بازی های تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و تیراندازی با تفنگ بادی نیز افتتاح شد.

مسول تربیت بدنی و سلامت دانشگاه ضمن اعلام آمادگی این دوسالن ورزشی برای ارائه خدمات به طلاب و دانشجویان و اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه رضوی از برنامه های آینده برای برگزاری مسابقات در جهت افزایش شادی و نشاط روحی و سلامت جسمانی جامعه دانشگاه خبر داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی