پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی کرمان:
۱۴۰۲-۰۹-۱۵

رسانه‌ها در ترویج سیره امام‌ رضا(ع) نقش کلیدی دارند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در دومین نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه، از تمامی رسانه‌های استان خواست در کنار کانون‌های خدمت رضوی باشند و این مجموعه‌ را در راستای افزایش سیره و فرهنگ رضوی یاری کنند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ دومین نشست هم‌اندیشی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان با اصحاب رسانه، با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه و حجت‌الاسلام حجتی‌نژاد مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان در محل خانه فرهنگ رضوی برگزار شد.

سعید کاظمی‌پور، در این نشست با بیان اینکه کانون‌های خدمت رضوی قدم‌های خوبی در راستای گسترش سیره و فرهنگ رضوی برداشته‌اند؛ گفت: اگر چه در این مسیر شاهد موفقیت کانون‌های استان، در راستای کمک به محرومین هستیم اما همچنان تمام تلاش خود را جهت هرچه بهتر شدن خواهیم کرد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمان با تاکید بر نقش کلیدی رسانه‌ها در افزایش آگاهی‌بخشی و انعکاس اخبار و فعالیت‌های امام رضایی در استان گفت: خادمیاران رضوی بدون هیچ چشم‌داشتی و فقط برای رضای خدا و امام رضا(ع) فعالیت‌های زیادی در همه‌ حوزه‌ها از جمله کمک به محرومین، افزایش اشتغال در استان، توسعه و ترویج سبک و سیره شهدا، فرهنگ کتابخوانی انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر هم‌افزایی بین کانون‌های خدمت رضوی تصریح کرد: کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان نقش مهمی در توسعه سیره ائمه اطهار خصوصا امام رضا(ع) دارند و در همین راستا کانون اشتغال سند زیست بوم اشتغال را ارائه کرده است که تمام مبانی این سند برگرفته از آیات و روایات اهل بیت(ع) است.

کاظمی‌پور افزود: از تمامی رسانه‌های استان می‌خواهیم در کنار کانون‌های خدمت رضوی باشند و این مجموعه‌ را در راستای افزایش سیره و فرهنگ رضوی یاری کنند.

وی از برگزاری نشست مشترک مسئولین کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان و رسانه‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و از رسانه‌ها خواست پیشنهادات و انتقادات خود را در رابطه با مسائل مرتبط با کانون‌های مختلف ارائه کنند و اطمینان خاطر داشته باشند همه مواردی که منعکس می کنند بررسی و پیگیری می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی