پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام فاطمیه صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۹-۱۷

حضور خادمیاران کهنوج در پنجمین یادواره شهدای عشایری طایفه حسینی

هم‌زمان با ایام فاطمیه و با حضور حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه استان کرمان و خادمیاران رضوی کهنوج مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و پنجمین یادواره چهار شهید سرافراز طایفه حسینی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عسکر ناصری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی کهنوج در حاشیه این مراسم ضمن بزرگداشت مقام شهدا اظهار داشت: گرامی‌داشت شهدای عزیز در واقع تشکیل یک مدرسه انسان‌سازی است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج از تلاش خادمیاران جهت برپایی غرفه فرهنگی و چایخانه حضرت رضا(ع) در این مراسم تقدیر کرد و افزود: ترویج فرهنگ شهادت، که آینه تمام قد آن ائمه اطهار می‌باشند نمونه کاملی از خودسازى، خداترسى، گناه‌گریزى، تقوا، اطاعت امر خدا، امر به معروف و نهى از منکر ‌و اقامه نماز است.

ناصری افزود: در مکتب شهادت، ازخودگذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزش‌گذاری شده و فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته‌ای برخوردار است.

شایان ذکر است بخش آغازین این مراسم زیارت پرچم متبرک حرم مطهر حضرت رضا(ع) و امام حسین(ع) بود که با بدرقه خانواده شهدا حال و هوای خاصی به این محفل داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی