پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی خبر داد:
۱۴۰۲-۰۹-۲۲

تمدید مهلت ثبت نام بخش آثار هنری و رسانه‌ای رویداد بزرگ «شکوه مادری»

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری» به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی برگزار خواهد شد.

فاطمه دژبرد در گفتگو با آستان‌نیوز با اشاره به آغاز چهارمین رویداد «شکوه مادری» ویژه مادران زیر ۴۰ سال دارای بیش از سه فرزند فعال در عرصه اجتماعی اظهارکرد: قالب‌های بخش آثار هنری و رسانه‌ای این رویداد شامل فیلم کوتاه، فیلم مستند، نماهنگ تصویری و فیلم مستند موبایلی است.
وی با بیان این که سرفصل‌های آن نیز شامل هویت مادری، خانواده متعالی، تربیت نسل رضوی و فرزندآوری و بحران جمعیت می‌شود، عنوان کرد: مهلت ثبت نام در بخش آثار هنری و رسانه‌ای رویداد بزرگ و ملی «شکوه مادری» تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.
مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی یادآورشد: اختتامیه این رویداد همزمان با میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر این که تمامی برگزیدگان کشوری سه روز اقامت رایگان در مشهد خواهند داشت و به منتخبان نیز جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد، اضافه کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در بخش هنر و رسانه چهارمین رویداد شکوه مادری می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی shokohmadari.razavi.ir اقدام نمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی