پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۳

آکادمی تخصصی فاوا رضوی، بستری برای توانمندسازی دانشجویان

حرکت همسو با دانش و فناوری‌های روز، اصلی راهبردی در آستان قدس رضوی است و مصداقش، ایجاد آکادمی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در این آستان می‌باشد که بستری را برای ارتقای مهارت‌های دانشجویان فراهم کرده است.

به گزارش آستان نیوز، اردیبهشت امسال، آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی به عنوان یک دپارتمان علمی و آموزشی راه‌اندازی شد تا علاوه‌بر ارتقاء دانش و توانمندسازی علاقه‌مندان و دانشجویان حوزه IT، زمینه‌ای فراهم شود تا برگزیدگان آن در مجموعه‌های مرتبط دعوت به همکاری شوند.
به تازگی اولین دوره معرفی کارآموزان دانش‌پذیر از دانشگاه امام رضا به پایان رسیده است و نفرات برتر در حوزه‌های هوش مصنوعی، عملیات فناوری اطلاعات و توسعه نرم‌افزار و نیز تحلیل و مطالعات بازار در شرکت دانش‌بنیان فاوا رضوی مشغول به فعالیت شدند.
 

توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فاوا رضوی اظهار کرد: با راه‌اندازی این دپارتمان، علاوه‌بر تربیت، توسعه و توانمندسازی علاقمندان به فعالیت در اکوسیستم دیجیتال، زمینه کارآفرینی برای محصلان رشته‌های مرتبط و توانمندترین کادر آموزشی از طریق  شیوه‌های نوین آموزش تخصصی در شرکت فاوا رضوی فراهم می‌شود.
مهرداد حریریان با تاکید بر لزوم انجام فعالیت‌های اجرایی برای کسب مهارت و تجربه گفت: در واقع این دغدغه همیشه وجود داشت که هر دانش‌پذیر در کنار آموزش خود بتواند از فضای اجرایی کار عملی نیز بهره‌مند شود تا اثربخشی آموزش‌ها به صورت عملی و اجرایی مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد.
او ادامه داد: در این آکادمی تلاش شده تا علاوه‌بر بهره‌گیری از اساتید متخصص و حرفه‌ای، این امکان برای شرکت‌کنندگان فراهم شود که بتوانند آموخته‌های خود را به طور عملی در محیط کار بکار گیرند و همچنین در صورت تمایل و موفقیت در دوره‌ها پس از تائید مدیران مرتبط، دعوت به همکاری و یا معرفی به بازارهای کار شوند.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فاوا رضوی افزود: ضمن این‌که دانش‌پذیران مذکور در دوره کارآموزی، علاوه‌بر استفاده از آموزش و کسب تجربه رایگان در فضای اجرایی و واقعی، حق‌الزحمه نیز دریافت می‌کردند.
او از برنامه‌ریزی برای برگزاری وبینارهای رایگان و جلسات پرسش و پاسخ در راستای رسالت اتخاذ شده برای این آکادمی خبر داد و خاطرنشان کرد: اولین دوره این وبینارها با موضوع «امنیت» در نیمه دوم آذر و نیمه اول دی ماه برگزار خواهد شد.
حریریان ادامه داد: همچنین قرار است جلسه پرسش و پاسخ با موضوع «مصاحبه شغلی در فضای واقعی با امکان ارائه پیشنهاد شغلی پاره وقت به برگزیدگان» در آذر ماه برگزار شود.
 

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
او حمایت از شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه IT را یکی از برنامه‌های در دستور کار این شرکت عنوان کرد و گفت: به منظور رونق، شکوفایی، ماندگاری و تجاری‌‌سازی طرح‌ها و ایده‌های دانش‌بنیانی دارای آینده، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از راهبردهای شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی است.
حریریان ادامه داد: در این راستا با بررسی و شناسایی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های نوین، از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به عنوان مدرسان دوره‌های آموزشی و یا ارائه دهندگان محصول و ایده برای جذب مشارکت استفاده می‌کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی