پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۵

حضور ۳۱ شرکت آستان قدس در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت / فرایند ارزیابی آغاز شد

با توجه به حضور ۳۱ شرکت و موسسه تابعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، حالا دور جدیدی از اجرای مرحله پیش ارزیابی این واحدها در سه سطح تعهد، تقدیر و تندیس توسط نمایندگان مرکز ملی تعالی آغاز شده است تا از این طریق بتوانند عملکرد و بهره‌وری خود را ارتقاء دهند.

معاون ارزیابان مرکز ملی تعالی و پیشرفت و مشاور تعالی بنیاد بهره‌وری موقوفات با اشاره به انجام فرایند پیش ارزیابی در ۲۶ شرکت اقتصادی آستان قدس رضوی در سطح تعهد اظهار کرد: هم اکنون و با حضور قائم مقام مرکز ملی تعالی و پیشرفت، در حال انجام این پیش ارزیابی در مجموع شرکت‌ها و موسسات در سطوح تقدیر و تندیس هستیم.
دکتر سیده حنانه حسینی فرد ادامه داد: بدین منظور در جلسه‌ای که با حضور مدیران تعالی ۳۱ شرکت حاضر در هفتمین دوره تعالی به صورت حضوری و برخط برگزار شد، علاوه‌بر شناسایی نقاط قوت و بهبود، سوالات و نکات مربوط به پیش ارزیابی مطرح شد تا شرکت‌ها بتوانند در ارزیابی نهایی که در بهمن ماه برگزار می‌شود، بهترین عملکرد را داشته باشند.
او با ابراز رضایت از عملکرد شرکت‌ها و موسسات تابعه بنیاد بهره‌وری موقوفات در این دوره گفت: نظرسنجی‌های صورت گرفته از ذینفعان، رویکرد پیش رو، اصلاح و ارزیابی فرایندها، استراتژی‌سازی، سطح رهبری و...، مهم‌ترین موضوعاتی است که در این پیش ارزیابی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
معاون ارزیابان مرکز ملی تعالی و پیشرفت با اشاره به حضور ۳۳ نماینده از شرکت‌ها و موسسات اقتصادی در دوره طراحی ارزیاب خاطرنشان کرد: از این تعداد در نهایت ۲۳ نفر انتخاب شدند تا در کنار نقشی که در بهبود و ارتقاء مجموعه خود ایفا می‌کنند، بتوانند در دوره‌های بعدی فرایند تعالی، کمک حال این مرکز باشند.
او افزود: خوشبختانه در این دوره تمام مدیران عامل پای کار بودند و تاثیر آن در شرکت‌ها و موسسات اقتصادی کاملا نمایان است که این همدلی جای تقدیر دارد.
حسینی فرد از حضور سه شرکت اقتصادی تابعه بنیاد بهره‌وری موقوفات در سطح تندیسِ هفتمین دوره تعالی و پیشرفت خبر داد و گفت: پیش ارزیابی این شرکت‌ها شامل داروسازی ثامن، صنایع غذایی رضوی و کمباین‌سازی ایران، با حضور قائم مقام مرکز و به صورت حضوری انجام می‌شود تا شاخص‌های بهبود بهره‌وری به طور دقیق بررسی شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی