پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۹-۲۵

رونمایی از پوستر فیلم مستند «من محمد حسن را دوست دارم»/ نمایش در جشنواره «سینما حقیقت»

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و در آستانه برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت»، از پوستر فیلم مستند «من محمد حسن را دوست دارم» در جوار حرم مطهر رضوی رونمایی شد. 

به گزارش آستان نیوز، این مراسم رونمایی شنبه 25 آذرماه با حضور عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، محمد حسین‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا عضو شورای علمی فرهنگی آستان قدس رضوی و تنی چند از مدیران این آستان مقدس و دست‌اندرکاران تولید فیلم در محل دفتر ریاست این سازمان برگزار شد.
مستند «من محمد حسن را دوست دارم» روایتگر داستان زندگی محمد حسن، نوجوانی در روستاهای جنوب لبنان است که مبتلا به سرطان بدخیم می‌شود. خانواده او وضعیت اقتصادی خوبی ندارند و برای تأمین هزینه‌های درمان با مشکل مواجه هستند، در این شرایط این نوجوان می‌خواهد به آرزوی خودش هم برسد.
حجت بامروت و سیدمحمد محمدی سرشت نویسندگی این مستند و سیدمحمد محمدی سرشت کارگردانی آن را برعهده داشتند. هاشم مسعودی و مجتبی احسانی نیز تهیه‌کنندگان این اثر بودند.  
 

راهیابی به جشنواره
این مستند که تولید آن به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی نزدیک به یک سال به طول انجامیده است، در اولین حضور خود در مهم‌ترین جشنواره فیلم مستند ایران، هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» به نمایش در خواهد آمد.
این خبر حاکی است، هفدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت، از ۲۷ آذر تا 2 دی‌ 1402 در پردیس سینمایی چارسو تهران برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی محصولات هنری متنوعی اعم از نماهنگ، نمایش، فیلم، پویانمایی و... با محوریت مکتب هنر رضوی تولید می‌کند که این آثار تاکنون موفق به کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های مختلف شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی