پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۱

اهدای خون خادمیاران الیگودرزی نذر امام مهربانی‌ها شد

خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان الیگودرز با تاسی و الگوپذیری از عطوفت و رافت امام مهربانی‌ها به صورت خودجوش به عنوان نذر امام رضا(ع) در ایام فاطمیه در پویش اهدای خون شرکت کردند.

به گزارش آستان نیوز از لرستان دبیر کانون‌های خدمت رضوی الیگودرز ضمن قدردانی از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان برای مشارکت در پویش نذر خون، اظهار کرد: جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان با حضور در سازمان انتقال خون الیگودرز با شعار اهدای خون اهدای زندگی، نذر امام مهربانی‌ها به رسالت خودشان عمل کردند.

علی حیدرسرلک افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی الیگودرز به مدت ۴ سال در دو نوبت و تعداد ۳۰ تا ۵۰ کیسه در دو مناسبت دهه کرامت و ایام فاطمیه برای نذر امام رضا(ع) به طور داوطلبانه جهت اهدای خون خود در سازمان انتقال خون شهرستان حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه این اقدام نوع‌دوستانه خادمیاران رضوی الیگودرز نشانه میزان ارادت و عشق به ساحت مقدس امام مهربانی‌ها است، افزود: خادمیاران همراه با پرچم و لباس خدمت و ذکر صلوات خاصه در سازمان انتقال خون حاضر شدند و با اهدای خون، تمام دارایی و زندگی خود را پیش‌کش حضرت کردند تا کمک حال بیماران نیازمند باشند.

حیدرسرلک با تاکید بر گسترش فرهنگ اهدای خون افزود: اقدام خداپسندانه و فرهنگ نوع‌دوستانه اهدای خون کمک بزرگی به حمایت از نیازمندان این مایه حیاتی است.

گفتنی است کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان الیگودرز با ۱۸ خادمیار از دی ماه ۱۳۹۶ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد هم‌اکنون با ۲۰۳ خادمیار رسمی رضوی(145 نفر زن و 57 نفر مرد)، و ۲۴ یاور رسمی رضوی در قالب ۱۶ کانون تخصصی و عمومی فعالیت دارد.

شایان ذکر است شرایط عمومی اهدای خون شامل وزن بیش از ۵۰ کیلوگرم، سن ۱۸ تا ۶۰ سال، رعایت تعداد نوبت مجاز اهدای خون سه نوبت در سال برای زنان و چهار نوبت در سال برای مردان است و اینکه شخص اهداکننده سابقه کم خونی و بیماری قلبی و ریوی حاد نداشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی