پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خبرهای کوتاه از قم
۱۴۰۲-۰۹-۱۹

تداوم خدمت خالصانه خادمیاران و یاوران رضوی در ایام فاطمیه

خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های محله‌ای ضمن برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه با پخت و توزیع غذای نذری و هدایا به مددجویان استان قم خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش آستان نیوز از قم در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، خادمیاران و یاوران کانون شهدای گمنام و مدافع‌ حرم با پخت و توزیع ۱۴۰ پرس غذای گرم، تهیه ۴ بسته ارزاق مهربانی و توزیع میان خانواده‌های کم برخوردار و عیادت و کمک مالی به یک بیمار به یاری نیازمندان شتافتند.

برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها در جوار مزار شهدای گمنام و مدافعان حرم و پذیرایی از ۶۰۰ نفر از زائران و خانواده‌ معظم شهدا از دیگر خدمات این کانون خادمیاری بود.

خادمیاران و یاوران رضوی کانون انصارالحسین علیه السلام بیش از ۴۱۰ پرس غذای گرم را طبخ نموده و میان مددجویان کانون توزیع کردند. همچنین خادمیاران این کانون، با ذبح یک رأس گوسفند، گوشت آن را میان خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

تهیه یک دستگاه بخاری گازی، توزیع بسته‌های ارزاق مهربانی بین خانواده‌های کم برخوردار، حمایت مالی از خانواده‌های محروم و برگزاری مراسم معنوی چهارشنبه‌های امام رضایی از دیگر فعالیت‌های خادمیاران این کانون بود.

خادمیاران و یاوران رضوی کانون حضرت نجمه خاتون سلام الله علیها ۳۶ بسته گوشت گرم و ۸۰ بسته خرما را میان خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

شایان ذکر است خدمات کانون‌های محله‌ای تا پایان دهه دوم فاطمیه در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم ضروری زندگی میان نیازمندان با مشارکت خادمیاران رضوی استمرار خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی