پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سمنان:
۱۴۰۲-۰۹-۲۵

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در استان همزمان با ایام فاطمیه

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: رزمایش کمک مومنانه با توزیع حدود ۱۰۰۰ بسته معیشتی در استان در حال برگزاری است.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان اظهار داشت: به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) حدود ۱۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان های سمنان و مهدی‌شهر توزیع که به شکل هدف‌مند و محله محور در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت.

وی افزود: در این رزمایش حدود ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب نهضت کمک‌های مومنانه به ارزش ریالی هر بسته بیش از ۵۰۰ هزار تومان آماده و توسط خادمیاران به نیابت از ولی نعمتمان آقا علی‌بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) در راستای کمک به نیازمندان توزیع شد.

حسن سعدالدین هدف از اجرای طرح مواسات را همدلی، کمک و دستگیری از نیازمندان جامعه دانست و افزود: کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در نظر دارد بصورت مستمر حمایت‌های معیشتی خود را از خانواده‌های نیازمند داشته تا بتوان با اجرای این رزمایش‌ها مشکلی از مشکلات اقتصادی اقشار آسیب‌پذیر باز شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به اینکه با توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از نیاز اقتصادی افراد کمتر برخوردار را برطرف می‌شود، تصریح کرد: نهضت کمک مومنانه در راستای خدمت کریمانه و به منظور کمک به فقرا و نیازمندان همزمان در این شهرستان ها انجام شده و همچنان در مقاطع بعدی هم ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اضافه کرد: در اجرای متمرکز این برنامه کانون‌های خادمیاری مساجد المهدی، عابدینیه، اهل بیت، حضرت سکینه، الغدیر مشارکت داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی