پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۹-۲۵

بدرقه دختران دانش‌آموز رابر در معیت پرچم متبرک به کلاس درس ایثار و فداکاری

همزمان با دهه فاطمیه کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه شهرستان رابر با گذشتن از زیر پرچم آقا امام رضا(علیه‌السلام) بر سر کلاس درس ایثار و فداکاری راهی مناطق جنگی غرب کشور شدند.

 به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ همزمان با دهه فاطمیه کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه شهرستان رابر با حضور خادمیاران و یاوران رضوی رابر با گذشتن از زیر پرچم آقا امام رضا(علیه‌السلام) بر سر کلاس درس ایثار و فداکاری راهی مناطق جنگی غرب کشور شدند.

علی حسین منتظری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر در حاشیه این مراسم گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که از مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس این سفر معنوی که در دستور کار اداره آموزش و پرورش قرار گرفته و با مشارکت بسیج دانش‌آموزی و کانون جوانان خدمت رضوی در حال انجام است.

وی افزود: حضور خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک رضوی و بدرقه دانش‌آموزان زیر سایه شمس‌الشموس بر معنویت این اردوی زیارتی معرفتی افزود و دلگرمی خاصی در وجودشان قوت گرفت و به سرزمین لاله‌ها رهسپار شدند.

منتظری گفت: دانش‌آموزان با گذشتن از زیر پرچم آقا امام رضا(ع) بر سر کلاس درس ایثار و فداکاری تا به مدد امام مهربانی‌ها راهی مناطق جنگی غرب کشور شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی