پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با برگزاری گردهمایی سراسری در مشهد صورت گرفت،
۱۴۰۲-۰۹-۲۷

تقویت توان عملیاتی یاراطب ثامن برای توزیع دارو و تجهیزات پزشکی

در گردهمایی سراسری «مدیران و روسای مراکز توزیع و فروشندگان شرکت یاراطب ثامن» که در مشهد برگزار شد، یاراطب ثامن در راستای تقویت توان عملیاتی خود چندین قرارداد همکاری جدید را با شرکت‌های داروسازی و تجهیزات پزشکی کشور منعقد کرد.

به گزارش آستان نیوز، این همایش سراسری با حضور دکتر مهدی حیدریان مدیرعامل شرکت توزیع یاراطب ثامن و همچنین تعدادی از مدیران شرکت‌های‌ دارو و تجهیزات پزشکی تأمین‌کننده محصولات این مجموعه، به مدت چهار روز در آذرماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر آذین هتل قصر طلایی مشهدمقدس برگزار شد.
این گردهمایی با محوریت دیدار تمامی رؤسای مراکز توزیع و شعب استان‌ها و فروشندگان شرکت یاراطب ثامن با مدیرعامل و سایر مدیران این مجموعه و همچنین دعوت از ۱۹ شرکت تأمین‌کننده محصولات یاراطب از جمله مدیران شرکت‌های داروسازی ثامن، سامان داروی هشتم، داروسازی دانا، داروسازی نیکان فارمد مهر، داروسازی خوارزمی و... انجام شد. 
از دیگر اهداف برگزاری این همایش چهار روزه، عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌های جدید با شرکت‌های تأمین‌کننده محصولات این شرکت بود که می‌توان از انعقاد قراردادهای جدید با دو شرکت داروسازی دانا و داروسازی نیکان فارمد مهر نام برد. 
امضای توافق‌نامه‌ها و قراردادهای جدید میان شرکت توزیع یاراطب ثامن و شرکت داروسازی ثامن، دیگر دستاورد مهم برگزاری این همایش سراسری به شمار می‌رود.
علاوه‌براین با توجه به ایجاد لاین(خط) جدید توزیع تجهیزات پزشکی در شرکت یاراطب ثامن، این شرکت موفق به انعقاد قراردادهای جدید با چند شرکت‌ تجهیزات پزشکی از جمله شرکت پزشکی سها شد. 
مدیران شرکت‌های حاضر در این همایش نیز به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در راستای تسهیل هر چه بیشتر فرآیند توزیع محصولات خود و توسعه آن با توجه به ظرفیت‌های بالای یاراطب ثامن در این امر پرداختند.
گفتنی است، یاراطب ثامن، یکی از شرکت‌های گروه سلامت و درمان زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که کار خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده و تا به امروز توانسته بخش وسیعی از اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی سطح کشور را تأمین کند. این شرکتِ فعال در حوزه پخش سراسری دارو و تجهیزات پزشکی در حال حاضر دارای ۱۹ شعبه در سطح کشور است که زیرنظر دفتر مرکزی شرکت در تهران فعالیت می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی