پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مدیریت زائران غیر ایرانیحرم مطهر رضوی،
۱۴۰۲-۰۹-۲۶

نمایشگاه بین‌المللی خطاطی و خوشنویسی احادیث حضرت فاطمه زهرا(س) برپا شد

به همت مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی، نمایشگاه بین‌المللی خطاطی و خوشنویسی احادیث و روایات حضرت فاطمه زهرا(س) در رواق مبارکه دارالرحمه حرم مطهر برپا شد.

به گزارش آستان نیوز، هنرمندان و علاقمندان به هنر خوشنویسی و خطاطی از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور یافته و احادیث گرانبها و سخنان گوهربار بنت نبی مکرم اسلام(ص) را خوشنویسی و خطاطی کردند و آثارشان را در معرض دید زائران و مجاوران حرم علی بن موسی الرضا(ع) قرار دادند.
این نمایشگاه در قالب مسابقه و با نظارت و کنترل هیئت داوران متشکل از سه داور از کشورهای کویت و عراق تدارک دید شد.

بیش از 250 اثر از 11 کشورهای لبنان، عراق، بحرین،کویت، امارات، افغانستان، پاکستان، هندوستان، آذربایجان، مالزی و ایران در 14 نوع خط خوشنویسی ارسال شد که با نظر داوران تعداد 35 اثر از این آثار چاپ و در معرض دید عموم زائران ایرانی و غیر ایرانی قرار گرفت و در پایان نیز به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

در این نمایشگاه تعداد 11 اثر از آثار خوشنویسی هنرمندان کشورمان به چشم می‌خورد که نشان از استقبال خوب شرکت کنندگان داخلی و خارجی از این برنامه فرهنگی است.

همچنین خطاطان و هنرمندانی از کشورهای پاکستان، عراق، افغانستان، کویت و ایران در این رویداد فرهنگی حاضر بوده و به صورت زنده برای عموم زائران خوشنویسی و خطاطی کردند.

شایان ذکر است، این نمایشگاه به مدت سه روز از 25 تا 27 آذرماه صبح و عصر در رواق درالمرحمه بر پا شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی