پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۸

میزبانی خادمان ساوجی در ایام عزای مادر سادات از زائران رضوی در قلب ایران 

همزمان با ایام فاطمیه خادمین موکب جاماندگان کربلا در کسوت خادمین چایخانه حرم رضوی میزبان زائران مولای عشق و مهربانی در چایخانه باغ رضوان حرم مطهر بودند.

 به گزارش آستان نیوز از مرکزی در ادامه سلسله برنامه های موکب جاماندگان کربلا در کسوت خادمی حضرت رضا علیه السلام در چایخانه های حرم مطهر، خادمین این موکب همزمان با ایام فاطمیه با حضور در چایخانه غدیر از زائران ولی نعمت ایرانیان با چای، دمنوش، نسکافه، خرما، خوراک عدسی و آش رشته در وعده صبحانه  و .... پذیرایی کردند.

این کاروان شامگاه دوشنبه ۲۰ آذرماه ساوه را به مقصد مشهد مقدس ترک کرده و تا ۲۴ آذرماه در جوار مضجع نورانی امام رضا (ع) به زائرین و‌ مجاورین خدمت رسانی کردند.

همچنین خادمین از مسیر چایخانه غدیر تا مضجع نورانی امام رضا (ع) را با مرثیه سرایی و عزاداری طی کرده و شهادت آن حضرت را به پیشوای هشتم تسلیت گفته و سپس با حضور در مهمانسرای غدیر حضرت مهمان غذای حضرتی شدند.

شایان ذکر است خادمین موکب جاماندگان کربلای ساوه پس از پایان خدمت رسانی با اهدای لوح تقدیر معاون محترم خدمات زائرین آستان قدس رضوی از زحمات صادقانه خادم الرضا (ع) حاج مرتضی عابدین زاده به منظور میزبانی شایسته از خادمان  این موکب تجلیل کردند و ضمن قرائت صلوات خاصه و زیارت وداع به روح پاک و مطهر فرزند مرحومش شادروان رضا عابدین زاده و همچنین مادر بزرگوار تازه درگذشته ایشان  درود و صلوات فرستادند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی