پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۹

دریافت ۷۰ طرح دانش‌بنیانِ حوزه سلامت و درمان در دومین رویداد دعوت

دومین رویداد دعوت صبح امروز با حضور ۱۳۰ فناور، سرمایه‌گذار و اعضاء شرکت‌های دانش‌بنیان با محوریت فناوری‌های حوزه سلامت و درمان و به همت شرکت صنایع پیشرفته رضوی کار خود را آغاز کرد. 

به گزارش آستان نیوز، دبیر دومین رویداد دعوت در آیین افتتاحیه که در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد، گفت: در این دوره ۷۰ طرح از استان‌های تهران، سمنان مشهد، اردبیل و اصفهان دریافت و پس از غربالگری‌های صورت گرفته و بررسی‌های داوران در بخش‌های سرمایه‌گذاری، تولید و دانشگاه، در نهایت ۱۲ طرح انتخاب شد که در این مراسم معرفی و ارائه می‌شود.
محمد مزیدی اظهار کرد: این طرح‌ها با شاخص‌های مختلفی مورد ارزیابی قرار گرفته که می‌توان به مواردی همچون سطح تکنولوژی و فناوری، میزان استقبال از محصول در بازار، توانمندی تیم، مزیت رقابتی، مسئله و نیاز و... اشاره کرد.
او با ارائه گزارشی از فرایند برگزاری دومین رویداد دعوت خاطرنشان کرد: این مراسم که در راستای سلسه رویداد‌های دعوت برپا شده، درگاهی برای عرضه و تقاضای محصولات و خدمات دانش‌بنیانی و همچنین ایجاد ارتباط و متصل کردن فناوران به سرمایه‌گذاران است.
دبیر دومین رویداد دعوت ادامه داد: این رویداد در واقع خدمتی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است تا ضمن معرفی طرح‌های خود، از فرصت‌های جذب سرمایه، عقد قراردادهای فروش، دریافت حمایت برای تولید و توسعه محصول، رفع برخی از موانع تولید، نقد و ارزیابی تخصصی طرح‌ها و... استفاده کنند.
او درباره محورهای این رویداد گفت: سه محور اصلی شامل «دارو»، «تجهیزات و ملزومات پزشکی» و «اقتصاد دیجیتال در سلامت» و دو محور ویژه شامل «فرزندآوری» و «دیابت» برای دومین رویداد دعوت تعریف شده است. 
مزیدی ادامه داد: به دلیل اهمیت حوزه سلامت و دارو در دنیا و جذابیت‌های اقتصادی این بخش و همچنین رسالتی که آستان قدس رضوی در حوزه سلامت بر عهده دارد، این رویداد با محوریت سلامت و دارو برگزار شده است تا فرصتی فراهم شود که فناوران و تولیدکنندگان به یک نقطه اشتراک برسند، موضوعی که تحقق آن اتفاقات خوبی را در حوزه سلامت و درمان رقم خواهد زد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی