پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۹

برگزاری اولین مرحله ارزیابی عکاسان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران

اولین مرحله ارزیابی خادمیاران کانون رسانه خدمت رضوی به میزبانی روزنامه قدس در تهران برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران اولین مرحله ارزیابی خادمیاران رضوی استان در حوزه عکاسی به صورت تئوری با حضور استادان برجسته عکاسی و نماینده آستان قدس در مرکز صدا و سیما در دفتر روزنامه قدس برگزار گردید.

احمد زمردی مسئول کانون رسانه و فضای مجازی خدمت رضوی استان تهران گفت: عکاسی یک هنر است که بسیاری از مردم در سراسر جهان علاقه‌مند به آن هستند. اما چگونه می‌توان به بهترین عکاس تبدیل شد؟ به عنوان یک عکاس، شما باید در این صنعت به‌روز باشید و از آخرین تکنولوژی‌ها و تکنیک‌ها آگاهی داشته باشید. یکی از راه‌های بهتر برای یادگیری تکنیک‌های جدید، حضور در دوره‌های آموزشی عکاسی است. در این دوره‌ها، شما با مفاهیم پیشرفته عکاسی و نحوه استفاده از ابزارهای جدید آشنا خواهید شد.

زمردی گفت: تمرین و تجربه، بخش مهمی از هر هنری است و عکاسی نیز مستثنی نیست. برای بهتر شدن در عکاسی، باید تلاش کنید هر روز عکس بگیرید و با تمرین بیشتر، عکس‌های بهتری را ثبت کنید. همچنین، شما باید به دنبال تجربه‌های جدید باشید و در مواقع مختلف و با تنوع فراوان عکس بگیرید.

وی افزود: عکاسی در حرم مطهر رضوی با آن معماری خاص و ناب آرزوی هر هنرمندی در حوزه عکاسی است و خادمیاران هم از این امر مستثنی نیستند. با توجه به اهمیت موضوعی حرم امام مهربانی‌ها و پیشرفت عکاسان نیاز بود تا با سطح‌بندی و به‌روزرسانی مسیر را برای خلق آثار ماندگار هموارتر از قبل مهیا کنیم.

زمردی در ادامه با اشاره به ماموریت مهم رسانه به‌ویژه عکاسان در ثبت لحظات ناب خدمت‌رسانی با حضور آقایان محمدصادق حیدری، سید شهاب الدین واجدی دوتن از اساتید نامی این حرفه گفت:  ارزیابی فنی به‌صورت تئوری انجام شده و به‌زودی در یکی از اماکن مذهبی تهران خادمیاران باید عملی خود را محک بزنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی