پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون خدمت رضوی هنر استان تهران
۱۴۰۲-۰۹-۲۹

اولین کارگاه خوشنویسی به روش قطاعی برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی هنر خوشنویسی به روش قطاعی توسط کانون خدمت هنر و محصولات فرهنگی ویژه خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران اولین دوره کارگاهی آموزش خوشنویسی به روش قطاعی ویژه خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی با تدریس چنگیز سلیمان‌زاده در چهارشنبه امام رضایی استان برگزار شد.

نرگس خیری مسئول کانون هنر و محصولات فرهنگی استان تهران گفت: هنر آینه‌ای نیست که با آن واقعیت‌ها را منعکس ساخت. بلکه پتکی است که با آن باید واقعیت را شکل داد. هنر تنها عنصری است که همگان آن را به قشنگی درک می‌کنند و برایش ارزش ویژه‌ای قائل اند.

چنگیز سلیمانزاده هنرمند و استاد این رشته نیز گفت: قطاعی یا کاغذبری یکی از رشته‌های ظریف و زیبای صنایع دستی به شمار می‌رود که در آن هنرمند پس از طراحی بر روی کاغذ نقش را برش داده وبر زمینه دیگر می‌چسباند.

وی گفت: به دلیل چشم‌نوازی خوشنویسی قطاعی تصمیم گرفتیم تا به همت کانون تخصصی هنر و محصولات فرهنگی استان تهران، با آموزش خادمیاران و یاوران رضوی جدا از یادگیری این هنر برجسته  و انتقال دانش در مسیر ترویج و معرفی این هنر قدم برداریم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی