پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۹

ترویج فرهنگ رضوی در فاطمیه قرچک

خدمت‌رسانی شش کانون از کانون‌های تخصصی خدمت رضوی در چای‌خانه امام رضا(ع) و ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان قرچک رقم خورد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قرچک برای سومین شب متوالی در میدان امام خمینی(کلانتری) شهرستان قرچک به عموم خدمت‌رسانی کردند.

مجید بیرامی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قرچک ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه عنوان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی در دهه دوم فاطمیه زیر سایه امام رئوف با برپایی چای‌خانه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به پذیرایی از مردم پرداختند. به همین مناسبت خادمین امام رئوف در کنار چای‌خانه علاوه بر توزیع چای و دمنوش، آش و عدسی به قرار دادن میز خدمت و ارائه خدمت در راستای ترویج فرهنگ رضوی می‌پردازند.

وی ادامه داد: کانون‌های تخصصی خدمت رضوی اعم از قرآن، سلامت، کتاب و کتابخوانی، جوانان، هنر و محصولات فرهنگی و وقف و نذر خدمات مختلفی به عموم مردم حاضر در محل چایخانه ارائه می‌دهند.

بیرامی افزود: همه ی تلاش ما در این روزها ارائه خدمات بهتر به مردم و دوستداران اهل بیت علیهم‌السلام بوده، تا در ایام شهادت مادر سادات حال و هوای دل مردم اهل بیتی و امام رضایی شود.

وی در خصوص خدمات کانون‌ها گفت: در میز خدمتی کانون کتاب و کتابخوانی به مراجعه‌کنندگان کتاب یاس مهربان من معرفی شد و در غرفه جوانان نیز ارتباط و مصاحبه با جوانان در رابطه با حال و هوای ایام فاطمیه صحبت شده و پس از منقلب شدن از مراجعه‌کنندگان خواسته شد تا دلنوشته‌های خودشان را به حضرت زهرا بنویسند و داخل جعبه بیاندازند.

بیرامی اشاره کرد: کانون سلامت نیز با میز خدمت پزشکی با مشارکت شبکه بهداشت با هدف کنترل و غربالگری فشار خون، تست قند و مشاوره بهداشت عمومی برای عموم مردم حاضر در محل به ارائه خدمت پرداخت. در کانون هنر و محصولات فرهنگی نیز خط نوشته‌هایی از القاب حضرت فاطمه زهرا به درخواست بازدیدکنندگان به خط نستعلیق نوشته شده و به عنوان یادگاری به آن‌ها داده شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قرچک در خصوص کانون قرآن هم گفت: کانون قرآن با برپایی مهدالرضا برای کودکان و دعوت از آنان برای رنگ‌آمیزی کاربرگ با تصاویری مرتبط با حضرت زهرا، هدایا و جوایزی را به آن‌ها داد و از کودکان خواسته شد تا با صوت قرآن قرائت کنند و جایزه بگیرند. در آخر کانون وقف و نذر، با معرفی کانون‌های خدمت رضوی و خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف به نیازمندان و عموم مردم اقدام به جذب نذورات مردمی به حساب آستان قدس با شناسه‌های شهرستان قرچک کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی