پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۹

اجرای مراسم روضه‌خوانی شهادت حضرت مادر در قرچک

اعضای کانون بانوان و خانواده در مسجد فاطمه الزهرا شهرستان قرچک به مدت سه روز اقامه عزا کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران؛ کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان قرچک سه روز متوالی مجلس روضه و سخنرانی برای بانوان برگزار کرد.

کانون بانوان و خانواده با مشارکت کانون مشاوره خانواده، مراسم روضه‌خوانی به مدت سه روز در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) با برنامه‌های متنوعی از قبیل روضه‌خوانی، سخنرانی، دکلمه‌خوانی گروه دختران ماه توسط خادمین برپا کرد.

ابریشم عزیزی با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: تا موانع و مسائل درونی خود را حل نکنیم نمی‌توانیم زمینه ظهور را فراهم کنیم، مسأله ظهور یک مسأله جهانی است و با وجود تمام تمدن‌ها و پیشرفت.های جهانی جهان دارد به سوی ظهور پیش می‌رود.

وی گفت: همه ادیان به ظهور منجی خود ایمان دارند ولی وظیفه ماست که ذهن‌ها را به سمتی ببریم که به مراتب بالاتر از همه‌ی منجیان دیگر خواهد بود، یکی از بزرگترین موانع موجود نداشتن خودسازی، عدم اتحاد بین مسلمانان می‌باشد.

عزیزی ادامه داد: باید فعالان فرهنگی اقدامات خود را در جهت آگاه‌سازی و اعتقاد به منجی عالم بشریت معطوف کنند و در این جهت گام‌های کوچک را رونق بخشند تا به گام های بزرگ برسیم. 

وی بیان داشت: یکی از بزرگترین مسائل روز در رابطه با حجاب به همین برمی‌گردد که ما باور به آخرت داریم ولی یقین نداریم و یکی از مسائل قابل تامل دیگر این است که باید امام‌شناسی و دشمن‌شناسی آموزش داده شود. 

ناظر کانون مشاوره قرچک علت شهادت حضرت فاطمه زهرا علیها السلام را دفاع از ولی خویش و اعتقاد به منجی آخرالزمان دانست و گفت: ایشان می‌دانستند بعد از مولا سلامت جامعه به خطر خواهد افتاد، پس باید برای نجات جان و روح خود و جامعه به سراغ قرآن و بهره‌برداری از آن برویم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی