پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه فاطمیه صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۹-۲۷

میزبانی خادمیاران رفسنجان از شهید گمنام

در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) خادمیاران رفسنجان از پیکر شهید گمنام استقبال کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: در این روزهایی که رفسنجان میزبان شهدای گمنام است، خادمیاران رضوی همراه با مردم شهیدپرور در مدارس و محلات به استقبال این شهدا رفتند.

وی گفت: خدام رضوی کانون مسجد صاحب‌الزمان رفسنجان(عج) نیز همزمان با ایام فاطمیه با پرچم متبرک امام رضا علیه‌السلام به استقبال شهید گمنام در مدرسه ستارگان معرفت و شهید رحمتی رفتند.

رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها بیان داشت: مردم قدرشناس شهرستان سه شهید گمنام را تا آرامگان ابدی بر روی دستان خود بدرقه کردند.

اسماعیلی افزود: همچنین خادمیاران این کانون با طبخ و توزیع ۴۲۰ پرس غذای گرم به ارزش ۲۷۰ میلیون ریال بین نیازمندان به ترویج سیره رضوی پرداختند.

اعزام زائراولی‌ها به کربلای معلی

همچنین دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان با تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: به همت خادمیاران و یاوران رضوی ۷ نفر از مددجویان تحت پوشش کانون که آرزوی زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را داشتند و تاکنون قسمت آن‌ها نشده بود، به آرزوی خود رسیدند و با عنایت خداوند متعال راهی سفر کربلای معلی شدند. 

وی خاطرنشان کرد: هزینه سفر این ۷ نفر زائر، مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال می‌باشد که توسط خادمین رضوی کانون خدمت رضوی شهر بهرمان تامین و پرداخت شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان با اشاره بر اینکه شناسایی و اعزام زائراولی‌های نیازمند از اهداف دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی است ابراز کرد: هدف نهایی ما این است که کسی در شهرستان از نعمت زیارت محروم نباشد و همه نیازمندان حداقل یک مرتبه زائر مشهد و کربلا شده باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی