پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۷

محفل عزاداری حضرت فاطمه(س) در کهنوج با عِطر پرچم رضوی معطر شد

خادمیاران رضوی با حضور در حوزه علمیه شهرستان کهنوج و با حمل پرچم متبرک حضرت رضا(ع) حال و هوای امام رضایی به محفل عزای حضرت فاطمه(س) بخشیدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عسکر ناصری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج از برگزاری محفل عزای حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد و افزود: خادمیاران رضوی با در دست داشتن پرچم متبرک رضوی در مراسم سالگرد شهادت فاطمه زهرا(س) که در حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد، شرکت کردند.

ناصری ضمن توصیه به الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) در سبک زندگی اسلامی عنوان کرد: یکی از القاب حضرت زهرا(س) لقب صدیقه به معنای صداقت آن حضرت در گفتار و کردار ایشان می‌باشد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج عنوان کرد: در مراسمی که با سخنرانی سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری همراه بود خادمیاران رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) با حمل پرچم متبرک حضرت رضا(ع) و با مداحی در سوگ شهادت ریحانه پیامبر حال و هوای مراسم را امام رضایی و دل‌های مشتاقان زیارت ائمه اطهار را روانه مدینه منوره کردند.

همچنین دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج از دیدار خادمیاران و یاوران با جانباز موسی تاجیک در راستای تجلیل از ایثار جانبازان هشت سال دفاع مقدس و در قالب چهارشنبه‌های امام رضایی خبر داد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری را از اهداف این دیدار دانست و گفت: پیشرفت و سربلندی ایران‌ اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدا و ایثارگران است و گرامی‌داشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام وظیفه و تکلیف آحاد مردم و به ‌ویژه مسئولان و خادمیاران رضوی است.

ناصری در ادامه افزود: خادمیاران رضوی کهنوج در این دیدار که با زیارت پرچم متبرک سبز رضوی همراه بود با قرائت زیارت خاصه حضرت رضا(ع) این محفل معنوی را معطر به عطر رضوی کردند.

جانباز سرافراز موسی تاجیک در سال ۱۳۶۳ طی عملیات بدر مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی